تراکتور ایران یک- نیروهوایی عراق صفر

تراکتور برد و مدعی صعود شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۵:۴۷
کد خبر: ۱۱۶۹۳۰۶
تراکتور برد و مدعی صعود شد
تیم فوتبال تراکتور ایران به اولین برد خود در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال تراکتور ایران از ساعت 19:30 در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نیروهوایی عراق رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید تا اولین برد پرشورها رقم بخورد و تراکتور با کسب 6 امتیاز مدعی صعود از گروه دوم شود.

تراکتور بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 2 موفق به باز کردن دروازه حریف عراقی شد. حرکت انفرادی تیکدری از سمت راست با پاس به بیرون او به بابایی همراه شد که ضربه او را دروازه‌بان نیروهوایی برگشت داد و در ریباند، تیکدری دروازه را باز کرد. پس از این فرصت تراکتور 10 دقیقه را عقب کشید و در این حین درخشش فخرالدینی و تکل به موقع او یک گل را برای تراکتور خرید. در دقیقه 18 تراکتور فرصت داشت که روی کرنر ارسالی به گل برسد اما ضربه سر هادی محمدی به شکلی خطرناک به بیرون رفت. تا دقیقه 30 توپ و میدان در اختیار بازیکنان تیم عراقی بود اما حملات نصفه و نیمه آن‌ها خطر جدی را روی دروازه تراکتور ایجاد نکرد.

با مصدومیت احسان حداد، بازی برای دقایقی متوقف شد و این موضوع سبب شد فشار روی دروازه شاگردان رسول خطیبی کمتر شود و بازی در میانه‌های میدان جریان داشته باشد. در دقیقه 39 و حرکت بازیکنان تراکتور، بابایی فراری را در قلب دفاع حریف انجام داد که میثم جبار پس از تک به تک شدن مهاجم تراکتور با دروازه‌بان، در بیرون محوطه جریمه بابایی را متوقف کرد که داور با کارت قرمز مدافع حریف را اخراج کرد. محمد عباس‌زاده پشت این ضربه ایستگاهی قرار گرفت و ضربه زیبای او با واکنش دروازه‌بان راهی کرنر شد. پس از این حمله، نیروهوایی 2 تعویض اجباری انجام دهد اما تغییری در روند بازی ایجاد نشد تا تراکتور با پیروزی در این نیمه به رختکن برود.

در نیمه دوم نیروهوایی 10 نفره برای جبران نتیجه تلاش می کرد و نماینده ایران نیز چشم به ضد حملات دوخته بود. تلاش هیچ یک از دو تیم برای گلزنی در نیمه دوم ثمری نداشت و در نهایت این دیدار با یک گل به سود نماینده خاتمه یافت. شاگردان خطیبی با این نتیجه 6 امتیازی شدند و در رده دوم گروه دوم جایگاه خود را مستحکم کردند و شانس خود را برای صعود به دور بعد افزایش دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز