پرسپولیس ایران چهار- گوای هند صفر

چهار گل برای برد چهارم/ حکم صعود پرسپولیس امضا شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۹۳۲۶
چهار گل برای برد چهارم/ حکم صعود پرسپولیس امضا شد
تیم فوتبال پرسپولیس ایران موفق شد چهارمین برد خود را در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران از ساعت 21:30 در ورزشگاه فاتوردا به مصاف تیم گوای هند رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه پرگل چهار بر صفر شکست بدهد تا 12 امتیازی شود و صعودش را به عنوان یکی از تیم‌های برتر به مرحله بعدی مسجل کند.

با آغاز بازی، پرسپولیس به تیم برتر میدان تبدیل شد و دو موقعیت نسبتا خطرناک را در دقایق 15 و 20 خلق کرد که ضربات سر شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر در شرایط نامساعد به بیرون رفت. در دقیقه 24 پاس در عمق مهدی ترابی به داخل محوطه جریمه باعث تک به تک شدن مغانلو با دروازه‌بان گوا شد که شوت تک ضرب این مهاجم با عبور از دروازه‌بان هندی به گل نخست پرسپولیس تبدیل شد. در دقیقه 40 روی اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان گوا، آل‌کثیر توپ‌ربایی کرد اما کومار با تکل خشن خود مهاجم پرسپولیس را سرنگون کرد و داور به نفع پرسپولیس پنالتی گرفت. در دقیقه 43 ترابی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و دروازه تیم گوا را گشود. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه نخست با 2 گل به سود شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسید.

603

شروع نیمه دوم برای پرسپولیس همراه با گل بود و عیسی آل‌ کثیر در دقیقه 47 روی حرکت انفرادی توانست برای سومین بار دروازه حریف را باز کند. در دقیقه 58 نوبت به کمال کامیابی نیا رسید که پس از ورودش به زمین در نیمه دوم، گل چهارم سرخ پوشان را روی تیزهوشی و فرصت طلبی خود به ثمر برساند. در نیمه دوم اکثر زمان بازی در اختیار پرسپولیس بود و تیم هندی حرفی برای گفتن نداشت و نسبت به دیدار رفت نمایش ضعیف تری را ارائه کرد و بازیکنان این تیم انگیزه لازم برای رسیدن به دروازه سرخ پوشان را نداشتند. پرسپولیسی ها پس از زدن چهار گل دیگر انگیز زدن گل های بیشتر را از دست دادند و سعی در حفظ بازی و نتیجه داشتند و به دنبال این بودند که فشار زیادی به بدنهایشان وارد نکنند تا برای دو دیدار آینده آمادگی بالایی داشته باشند و در نهایت با 3 امتیاز پیروز شدند.

داور: هیرویوکی کیمورا (ژاپن)

کمک‌‌ها:‌ تاکومی تاکاگی و ایسائو نیشیهاشی (هر دو از ژاپن)

ترکیب پرسپولیس ایران: بوژیدار رادوشوویچ، امید عالیشاه، سیدجلال حسینی (46- احسان پهلوان)، محمدحسین کنعانی‌زادگان (72- وحید امیری)، مهدی ترابی (46- کمال کامیابی‌نیا)، میلاد سرلک، مهدی شیری، محمد شریفی، علی شجاعی، شهریار مغانلو (57- مهدی عبدی) و عیسی آل‌کثیر (63- مهدی مهدی‌خانی).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب گوای هند: ناوین کومار، سانسون پریرا، ایوان گونسالس (57- محمد علی)، لئاندر دکونها، جامس دوناچی، پرینستون ریبلو، الکساندر روماریو، امارجیت سینگ (57- گلان مارتینس)، ردیم تلنگ (66- ماکان چوته)، ایشان پاندیتا (66- براندون فرناندس) و دوندرا مورگاوکار (57- خورخه اورتیس).

سرمربی: خوان فراندو

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز