رسول خطیبی:

داور ما را عصبی کرد/ دقت می‌کردیم بیشتر گل می‌زدیم

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۲:۴۴
کد خبر: ۱۱۶۹۳۴۴
داور ما را عصبی کرد/ دقت می‌کردیم بیشتر گل می‌زدیم
سرمربی تراکتور پس از پیروزی تیمش در برابر نیروی هوایی عراق در نشست خبری این دیدار درخصوص این بازی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش برنا، رسول خطیبی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نیروی هوایی عراق در نشست خبری اظهار داشت: 3 امتیاز را گرفتیم دنبال این هدف بودیم. به بازیکنانم گفته بودم که در 3 بازی گذشته تلاش کردید و جنگیدید به همین دلیل مطمئن باشید خدا به شما شانس خواهد داد.

او  افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی کردند. ای کاش حریف 10 نفره نمی‌شد به دو دلیل این را می‌گویم. اول اینکه هر بازیکن حریف دو برابر انرژی گذاشتند که جبران کنند. دلیل دیگر هم اینکه بعد از اخراج بازیکن نیروی هوایی داور تمام برخوردها را به نفع حریف سوت زد.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: داور با اعلام این خطاهای بی مورد بازیکنان ما را در میدان عصبی کرد. سعی می‌کردیم به بازیکنان آرامش بدهیم. پیش بینی کرده بودم بازی فیزیکی باشد و دیدید که همین طور شد. به هواداران تیم تراکتور تبریک می‌گویم. امروز مجبور شدیم به 3-4  بازیکن خود استراحت بدهیم که در بازی آینده با انرژی جدید وارد میدان شویم. ان شالله که این روند خوب را ادامه بدهیم. این بازی برای ما تمام شد، از این دقیقه و ساعت برای بازی بعدی آماده می‌شویم که بازی سرنوشت سازی است.

سرمربی تراکتور ادامه داد: پیشنهادی هم می‌خواهم به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهم. البته گذشته اما با توجه به فشردگی مسابقات و میزبانی خوب از تیم شارجه  کاش بعد از 3 بازی دور رفت، ای اف سی 4-5 روز به تیم‌ها استراحت می‌دادند که برای شروع بازی‌های برگشت کیفیتش مثل دور رفت باشد. الان همه مربیان نگران مصدومیت بازیکنان هستند و اینکه کیفیت بازی‌ها در این سطح پایین می‌آید. ان شالله سری بعد.

خطیبی در مورد اخراج بازیکن نیروی هوایی عراق در دقیقه 38 گفت: بعد از زدن گل باید آن را حفظ می کردیم و سعی کردیم نیمه اول با همان نتیجه تمام شود و در نیمه دوم بازیکنان سرعتی خودمان را وارد میدان کردیم که در شکل کار و در ضد حملات بتوانیم موثر باشیم زیرا حریف 10 نفره بود. چون در ضد حملات گل نزدیم بازیکنان خود به خود دچار استرس شدند که یک گل الکی و مفتی می‌خوریم و به همین دلیل بازیکنان دچار استرس شدند. دو سه موقعیت خوب گلزنی در ضد حمله ها داشتیم. اگر دقت می‌کردیم گل‌های دوم و سوم هم می‌توانستیم بزنیم.

او افزود: این‌ اتفاق باعث استرس بازیکنان می شد. تیم حریف هم طبیعی است که می‌خواست گل خورده را جبران کند. بیشتر از آنچه که انرژی داشتند استفاده کردند ولی بازیکنان ما با تمام وجود از گل زده حفاظت کردند که این قابل تقدیر است. حمله و فشار تیمی که عقب است طبیعی است، چه 10 نفره باشد چه 11 نفره. در مقطعی هم تیم ما عقب کشید که احساس کردیم تمرکزشان بهم ریخته است. سعی کردیم تمرکز را به بازیکنان با صحبت از بیرون زمین برگردانیم و این گل و نتیجه را حفظ کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز