مسعود آرمات خبر داد:

والیبالیست‌های نوجوانان شناسنامه‌دار شدند

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۶۹۵۸۶
والیبالیست‌های نوجوانان شناسنامه‌دار شدند
سرمربی تیم نوجوانان از تهیه شناسنامه فنی برای هر یک از بازیکنان حاضر در اردو خبر داد.

به گزارش برنا، هفته‌ای که گذشت سومین اردوی تیم ملی نوجوانان در آکادمی ملی المپیک به پایان رسید. اردونشینان همچنان در قرنطینه به کار خود ادامه می‌دهند و در ابتدای هر دوره اردویی (شنبه‌ها) نیز تست کرونا می‌دهند. مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان – تهران رویدادی است که نوجوانان والیبالیست برای حضور شایسته آن خیز برداشته‌اند.

مسعود آرمات سرمربی این تیم درباره آنچه در اردوی سوم گذشت، گفت: برنامه محوری در این اردو بدنسازی و اصلاح تکنیک‌ها بود. روز آخر اردو نیز تست پیکرشناسی از اعضای تیم انجام شد. نتایج این پیکرسنجی در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت تا بر اساس آن تمرینات، نوع تغذیه، مکمل‌ها و… را برای هر یک از بازیکنان تعریف و طراحی کنیم. ضمن اینکه برای هر یک از بازیکنان پرونده پزشکی تشکیل داده‌ایم و تمام اطلاعات مربوط به سلامت جسمانی و روانی آن‌ها را ثبت می‌کنیم.
 
سرمربی تیم ملی نوجوانان از تهیه شناسنامه فنی برای اردونشینان خبر داد و تصریح کرد: با تلاش همکارانم برای بازیکنان شناسنامه فنی تهیه کردیم. تمام حرکات بازیکنان از سوی کادر فنی رصد و در شناسنامه فنی مستند می‌شود. این شناسنامه علاوه بر نمایش عملکرد هر بازیکن در طول اردوها، در انتخاب بهترین‌ها نیز به کادر فنی کمک می‌کند.
 
از هفته گذشته کلاس‌هایی با مضمون آموزش مهارت‌های روانشناختی برای اردونشینان تدارک دیده شده است. آرمات در توضیح برگزاری این جلسات بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته قرار بر این شد دکتر واعظ موسوی روانشناس ورزشی هفته‌ای یکبار هم برای بازیکنان، هم برای اعضای کادر فنی دوره‌های آموزش‌های ذهنی و شناختی برگزار کند که در همین مدت اندک هم تاثیر مثبت آن را دیده‌ایم.
 
او درباره آغاز اردوی پیش رو گفت: اردوی بعدی را با 19 بازیکن از روز شنبه چهارم اردیبهشت شروع می‌کنیم که تا پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت. شنبه صبح تست کرونا انجام می‌شود و با کسانی که نتیجه تست آن‌ها منفی باشد، از بعدازظهر تمرینات را آغاز می‌کنیم. بدنسازی و اصلاح تکنیک به اضافه مرور تاکتیک‌ها در دستور کار اردوی پیش روست.
نظر شما