خشایار حضرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

با تمام قدرت در انتخابی شرکت خواهیم کرد/ کشور میزبان هنوز مشخص نشده است

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۷:۰۸:۱۶
کد خبر: ۱۱۶۹۷۸۴
با تمام قدرت در انتخابی شرکت خواهیم کرد/ کشور میزبان هنوز مشخص نشده است
سرمربی تیم ملی شنا گفت: با تمام قدرت در مسابقات انتخابی شرکت خواهیم کرد.

خشایار حضرتی، سرمربی تیم ملی شنا درباره واکسینه شدن ورزشکاران المپیکی پیش از حضور در رقابت‌های المپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: کار بسیار مناسب و به موقعی بود. در حال حاضر اکثر تیم‌ها خودشان را برای حضور در المپیک آماده می‌کنند، بنابراین این اقدام می‌تواند از لحاظ ذهنی ورزشکاران را در شرایط مناسب‌تری قرار بدهد.

او با اشاره به آخرین روند تمرینات ملی‌پوشان افزود: اردوها همچنان برقرار است، بازیکنان در حال طی کردن تمرینات سخت هستند تا بتوانند با تمام قدرت در انتخابی المپیک که اواخر خردادماه برگزار خواهد شد شرکت کنند.

حضرتی گفت: برنامه ریزی لازم برای مسابقات انتخابی المپیک انجام شده اما در حال مکاتبه با کشورها هستند تا مشخص شود کدام کشور میزبان مسابقات خواهد بود. صربستان، کرواسی و ترکیه 3 کشوری هستند که احتمالا مسابقات در یکی از آن ها برگزار خواهد شد. 

او خاطرنشان کرد: ما 5 ملی پوش شنا برای کسب سهمیه المپیک داریم که در شرایط خوبی هستند. پیک آمادگی ملی پوشان برای همان اواخر خرداد ماه است و امیدواریم که آنها با آمادگی خوبی به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام شوند و بتوانیم نتایج خوبی را هم کسب کنیم. 3/5

نظر شما