ترسناک با مثلث مخوف تیم گل‌محمدی؛

آتش پرسپولیس بر خرمن حریفان!

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۹۷۹۳
آتش پرسپولیس بر خرمن حریفان!
پرسپولیس که در خط آتش خود در ساختار تهاجمی اش نفرات قبراق و سرحالی را در اختیار دارد حالا با مثلث آتش، حریفانش را به وحشت انداخته است.

به گزارش برنا؛ برخلاف نگاه های منفی و بدبین، داستان مهاجمان تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، داستان متفاوتی بود. تیم فوتبال پرسپولیس که در خط آتش خود در ساختار تهاجمی اش نفرات قبراق و سرحالی را در اختیار دارد حالا با مثلث آتش، حریفانش را به وحشت انداخته است.

مرد لحظه‌های پرسپولیس!

در شرایطی که همهبرای پایان محرومیت کابوس وار ستاره پرسپولیس در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا روز شماری می کردند بازگشت عیسی به میادین فوتبال در حالی از لیگ برتر استارت خورد که شاید آن زمان فشار مضاعفی که روی این بازیکن ایجاد شده بود، کمی او و توانایی هایش در امر گلزنی را تحت الشعاع قرار داده بود اما رفته رفته این فشار از روی او برداشته شد تا عیسی کم کم به روزهای اوج خود نزدیک شود. گلی که او در برابر نساجی در لیگ برتر به ثمر رساند در تسریع این موضوع بی تاثیر نبود تا آل کثیر با روحیه ای فوق العاده پای به آسیا بگذارد. او در دیدار برگشت برابر گوا در شرایطی موفق به گلزنی شد که هوش بالای او در محوطه جریمه حریفان در 4 بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان باعث شده عیسی 2 پنالتی را از حریفان پرسپولیس گرفته و مرد لحظه های پرسپولیس در این دیدارها لقب بگیرد.

بازگشت ستاره‌ای درخشان به اردوی قرمزها

شاید خیلی ها نسبت به بازگشت دوباره مهدی ترابی و حضور او درجمع پرسپولیسی ها خوشبین نبودند اما ستاره بی حاشیه پرسپولیس نشان داد می تواند همچنان گره گشای این تیم در مسیر قهرمانی برای سرخ ها باشد. مهدی ترابی که از نیم فصل دوم دوباره به اردوی تیم یحیی ملحق شد در لیگ برتر هم نمایش خوبی را برای پرسپولیس ارائه داد و شاید به نوعی حلقه مفقوده ای بود که تیم گل محمدی در نیم فصل اول از داشتن آن محروم بود. ترابی با 2 گل و 4 پاس گل نشان داد با وجود یک نیم فصل ناموفق در قطر همچنان مهره ای تاثیرگذار برای پرسپولیس است و زمانی که او در پرسپولیس راه بیفتد، دیگر هیچ تیمی نمی تواند جلودار پرسپولیس باشد.

شهریاری برای یک تیم!

یک گل و یک پاس گل ماحصل نمایش جذاب مهاجم بلند قامت پرسپولیس در دیدار این تیم برابر گوای هند بود تا نمایش خوب خود را با پیراهن قرمز تکمیل کند. پرسپولیس در حالی برابر گوای هند جشنواره گل به راه انداخت که شهریار مغانلو یکی از یهترین های تیم یحیی محسوب می شد. مغانلو که در لیگ برتر برای پرسپولیس هنوز موفق به گلزنی نشده در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد ویژه ای را از خود به نمایش گذاشته است. شهریار با 3 گل و 1 پاس گل نشان داد بی جهت مورد تایید کادر فنی پرسپولیس قرار نگرفت تا باشگاه و مدیران پرسپولیس او را به هر قیمتی جذاب کنند.

عملکرد آتش پرسپولیس زیر ذره‌بین جمشید شاه‌محمدی

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: در حال حاضر پرسپولیس مهاجمان فوق العاده ای دارد و با قدرت گلزنی و شم بالایی که این نفرات دارند، می توان گفت هیچ مدافعی در مقابل آنها کار راحتی نخواهد داشت.

جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به درخشش عیسی آل‌کثیر، مهدی ترابی و شهریار مغانلو در بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این 3مهاجم از جمله بهترین مهاجمان ایران هستند که بدون شک در ادامه فصل مدافعان لیگ برتر هم کار سختی را برابر آنها خواهند داشت.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص عملکرد عیسی آل‌کثیر گفت: عیسی با وجود اینکه به خاطر محرومیت زمان طلایی را در پرسپولیس از دست داد اما در چند بازی اخیر نشان داده است از انگیزه های زیادی برای درخشش در پرسپولیس برخوردار است. او با گلزنی و گرفتن دو پنالتی در 4 بازی اخیر شرایط خوبی را رقم زده و می تواند در ادامه بازی ها روز به روز بهتر هم شود.

شاه‌محمدی با تمجید از شرایط مهدی ترابی در لیگ قهرمانان تاکید کرد: به نظر من ترابی از همه بازیکنان پرسپولیس به خصوص عناصر تهاجمی این تیم سرحال تر و آماده تر است. او در خط میانی هم توانسته عملکرد خوبی را ارائه دهد و تا به امروز هم از مردان تاثیرگذار پرسپولیس بوده که حتی شناخت حریفان از او هم باعث نشده که تغییر و افتی را در نمایشش در زمین اتفاق بیفتد.

او درمورد شرایط شهریار مغانلو در خط حمله پرسپولیس گفت: مغانلو هم نشان داده است شرایط خوبی دارد و می تواند مهره موثری برای پرسپولیس باشد. البته به اعتقاد من سقف فوتبال و توانایی های مغانلو در پرسپولیس این نیست و او می تواند با کسب تجربه در تیم بزرگی مثل پرسپولیس تبدیل به یک مهاجم کامل و ششدانگ برای تیم گل محمدی شود. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز