جمیل لطف الله نسبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نوشاد همچنان فرصت المپیکی شدن را دارد/ تزریق واکسن کرونا استرس ورزشکاران را کم کرد

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۹۸۰۲
نوشاد همچنان فرصت المپیکی شدن را دارد/ تزریق واکسن کرونا استرس ورزشکاران را کم کرد
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نوشاد همچنان فرصت المپیکی شدن را دارد و تلاش می‌کنیم مانند گذشته با 2 سهمیه در توکیو شرکت کنیم.

جمیل لطف الله نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز درباره واکسینه شدن ورزشکاران المپیکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشبختانه با همت وزارت ورزش ورزشکاران المپیکی قبل از اعزام به توکیو واکسن کرونا را دریافت کردند. اتفاقی که قطعا در روحیه ورزشکاران تاثیرات مثبتی خواهد داشت. بی‌شک با تزریق این واکسن ورزشکاران با شرایط بهتر و استرس کمتری تمرینات خودشان را دنبال می‌کنند.

او با اشاره به کسب سهمیه المپیک توسط نیما عالمیان در مسابقات اخیر انتخابی گفت: نیما  در دیدار نهایی مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه (قطر) مقابل حریف ازبکستانی خود پیروز شد و برای دومین دور متوالی سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را به دست آورد. اتفاقی که به نوعی خستگی را از تن‌مان بیرون کرد. البته برای نوشاد هم این فرصت وجود دارد. نوشاد می‌تواند از طریق رنکینگ جهانی به سهمیه برسد. البته در این رابطه تصمیمات فدراسیون جهانی هم تعیین کننده است. در هر صورت امیدوارم از طریق رنکینگ هم به سهمیه برسیم تا مانند ریو با دو بازیکن در المپیک توکیو شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیما سهمیه المپیک را گرفته است فعلا در مسابقات لیگ باشگاهی فرانسه درگیر است ولی ظرف چند هفته آینده مسابقات تمام می‌شود و وقتی برگردد ایران، در مسابقات باشگاهی ایران شرکت خواهد کرد. پس از  آن انتخابی تیم ملی را داریم و بعد از آن برنامه ریزی می‌کنیم برای اینکه اردوها را تشکیل دهیم و با آمادگی خوبی در مسابقات شرکت کنیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز