علیرضا رضایی پس از غلبه بر کرونا :

از حمایت و پیگیری صندوق سپاسگزارم

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۹۸۳۴
از حمایت و پیگیری صندوق سپاسگزارم
کشتی گیر مطرح و صاحب نام کشور و نایب قهرمان المپیک آتن که چند هفته گذشته درگیر بیماری کرونا بود بالاخره توانست این بیماری را شکست دهد و بهبودی خود را به دست آورد.

به گزارش برنا و به نقل از  روابط عمومی صندوی اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال برنز کشتی جهان که 3 هفته پیش مبتلا به کرونا شده بود خوشبختانه کرونا را شکست داد .
رضایی در این رابطه گفت: از مردم تقاضا دارم این بیماری را جدی بگیرند زیرا ویروس کرونا با کسی شوخی ندارد و اگر لحظه ای از آن غافل شویم ممکن است مبتلا شویم.

او  از تمامی افرادی که در دوران بیماری همراه و نگرانش بودند تشکر کرد و افزود: از خانواده، دوستان و اقوام متشکرم. همچنین به طور ویژه از صندوق حمایت و مدیر عامل این مجموعه دکتر ابطحی کمال قدردانی و سپاس را دارم که پیگیر روند درمان بنده در این دوران سخت بودند. از خداوند برای همه طلب سلامت دارم.
علیرضا رضایی (زاده ۲۰ تیر ۱۳۵۵ در تهران) کشتی‌گیر آزادکار ایرانی می‌باشد. وی کشتی را در سن ۱۴ سالگی در باشگاه کشتی ایزد فردوسی با مربیگری استاد ارسلان پیروز شروع کرد. در ۱۶ سالگی در استانبول، ترکیه قهرمان سنگین وزن نوجوانان جهان شد و عنوان ستارۀ مسابقات را به خود اختصاص داد. رضایی نخستین مدال‌آور کشتی ایران در دسته فوق سنگین در المپیک است. وی در سال ۲۰۰۳ سوم جهان شد و در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۰۲ تهران هم در ترکیب تیم ایران حضور داشت.

 

نظر شما