پرسپولیس ایران- الوحده امارات

شاگردان یحیی به دنبال رکوردزنی

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۰۲۶۷
شاگردان یحیی به دنبال رکوردزنی
تیم فوتبال پرسپولیس ایران به دنبال کسب پنجمین برد خود در لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران در ادامه بازی های خود در مرحله گروهی باید در دیدار برگشت برابر الوحده امارات به میدان برود. شاگردان یحیی گل محمدی در حالی بازی اخیر خود برابر گوای هند را با پیروزی پرگل به ثمر رساندند که حالا با روحیه ویژه ای برای ادامه روند موفقیت های خود تلاش می کنند.

شاگردان گل محمدی در شرایطی برای بازی پنجم خود آماده می شوند که در بازی قبل تیم پرسپولیس با تغییرات پردامنه به میدان رفت و یحیی با استراحت به تعدادی از مهره های شاخص خود برابر گوای هند تیمش را با شکل و شمایل جدیدی به میدان فرستاد و موفق شد با برتری قاطع 4 بر صفر به پیروزی رسیده و صعودش را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مسجل کند. این در حالی است که پرسپولیس  در بازی امشب با یک تساوی مقابل الوحده نیز به عنوان صدرنشین و اولین تیم در غرب آسیا راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد شد و شاید دلمشغولی و دغدغه چندانی برای این دیدار نداشته باشد اما بدون شک شاگردان گل محمدی برای اثبات توانایی ها و شایستگی های خود نتیجه این بازی را به قضا و قدر نسپرده و با بهترین ترکیب به میدان رفته و نتیجه خوبی را به دست آورد.

قرمزها در جدال رفت برابر الوحده در حالی به میدان رفتند که سرخ های ایرانی موفق شدند در دیداری که برتری نسبی برابر حریف خود داشتند با تک گل 3 امتیازی سیدجلال پیروزی مهمی را در گام اول در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان را کسب کرده و با برد ویژه در بازی اول، گام مهمی را رو به جلو بردارند.

پرسپولیس برای این بازی هیچ محرومی ندارد و کادر فنی سرخ ها تمامی مهره های خود را برای این دیدار در اختیار دارد ولی در آن سوی میدان شرایط برای الوحده ای ها متفاوت است و تن کاته برای این بازی اسماعیل مطر، خمیس اسماعیل و احمد رشید را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و باید برای جدال روبروی پرسپولیس به دنبال جانشینان مطمئنی در ترکیب تیمش باشد.

الوحده که در دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان به پیروزی رسید و با یک گل الریان قطر را شکست داد، روی کاغذ برای صعود شانس دارد و می خواهد برابر پرسپولیس از این فرصت نهایت استفاده را برده و مثل الریان وداع تلخ و زودهنگامی با این رقابت ها نداشته باشد. دیدار پرسپولیس برابر الوحده ساعت 19 به وقت ایران برگزار خواهد شد. 3/5

نظر شما