تراکتور ایران- پاختاکور ازبکستان

چاره‌ای جز برد نیست!

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۰۳۲۸
چاره‌ای جز برد نیست!
تراکتورسازی برای قطعی کردن صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی مقابل نماینده ازبکستان نیاز دارد.

به گزارش برنا؛ تراکتورسازی بعد از کسب سه تساوی در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا، دور برگشت را با پیروزی مقابل نیروهوایی عراق آغاز کرد تا امیدش به صعود از مرحله گروهی بیشتر شود. تیم خطیبی در اولین دیدار خود در دور برگشت مقابل نیروهوایی عراق به میدان رفت و توانست این تیم را در حالی که حریف از دقیقه 38 با تصمیم داور 10 نفره شد، شکست دهد. البته تراکتور در این دیدار بارها تا مرز تساوی شدن بازی پیش رفت اما در نهایت توانست اولین 3 امتیاز خود را به دست بیاورد و امیدهایش را برای صعود زنده نگه دارد. در حال حاضر در گروه B لیگ قهرمانان الشارجه امارات با 8 امتیاز، تراکتورسازی با 6 امتیاز، پاختاکور با 3 و نیروهوایی عراق با 2 امتیاز قرار دارند.

حالا مهمترین مصاف برای تراکتور بازی با پاختاکور است که در صورت برتری در این دیدار 9 امتیازی خواهد شد و آن وقت دو تیم پاختاکور و نیروهوایی را جا خواهد گذاشت و به عنوان یکی از سه تیم دوم شانس زیادی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

تراکتورسازی در 3 بازی دور رفت لیگ قهرمانان از نظر گلزنی آمار ضعیفی را از خود به جای گذاشت. این تیم فقط 3 گل در بازی با پاختاکور به ثمر رساند و در 2 دیدار بعدی نتوانست در گلزنی موفق باشد تا اینکه طلسم گلزنی اش در بازی با نیروهوایی عراق شکسته شد و توانست با یک گل رقیب خود را شکست دهد. البته تراکتورسازی همزمان با اینکه در گلزنی ناموفق بود، توانست قفل محکمی هم بر دروازه اش بزند و در 4 بازی 3 گل دریافت کند.

حالا باید منتظر ماند و دید تراکتوری ها می توانند با غلبه بر نماینده ازبکستان راه صعود خود را هموارتر کنند یا نه. 3

نظر شما