جامعه فوتبال در سوگ؛

پیشکسوت پرسپولیس درگذشت

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۳:۵۳
کد خبر: ۱۱۷۰۴۰۵
پیشکسوت پرسپولیس درگذشت
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران دار فانی را وداع گفت.

به گزارش برنا، حمید جاسمیان پیشکسوت 83 ساله پرسپولیس که در چند روز گذشته با بیماری کووید-19 دست و پنجه نرم می‌کرد و سطح اکسیژن خونش بسیار پایین بود، متاسفانه ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.

حمید جاسمیان در پست دفاع آخر بازی می‌کرد و به سیم خاردار معروف بود. او سابقه حضور در رشته دو و میدانی را نیز داشت و به تیم ملی دوومیدانی نیز دعوت شد. وی فوتبال را از باشگاه فوتبال شاهین آبادان شروع کرد سپس به باشگاه فوتبال شاهین تهران و پس از آن به پرسپولیس رفت و اولین کاپیتان این تیم به مدت سه سال شد.

این پیشکسوت در روزهای اخیر در بیمارستان بستری بود و در شرایطی که امید می‌رفت از مبارزه با ویروس کرونا سالم بیرون بیاید اما این اتفاق رخ نداد و جان خود را از دست داد تا هواداران فوتبال را بار دیگر عزادار کند.

صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان دی ماه سال ۹۹ مراسم بزرگداشتی با رعایت کامل موازین و پروتکل های بهداشتی برگزار کرد و از این بزرگ مرد تاریخ فوتبال قدردانی کرد و تلاش های وی را سپاس گفت.

مرحوم جاسمیان در این مراسم گفت: "سخن گفتن در نزد قهرمانان ایران و جهان در رشته های مختلف برای من دشوار است از حضور در این مراسم بسیار خرسند و خوشحال هستم. 

بعنوان یک پیشسکوت از دکتر ابطحی تشکر می کنم که برای اولین بار چنین مراسم تجلیل و تقدیری را در صندوق آغاز کرد و باعث دلخوشی و احساس خوب برای پیشکسوتانی شد که مدت ها فراموش شده بودند."

صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور این ضایعه دردناک را به خانواده زنده یاد جاسمیان و جامعه ورزشی ایران بویژه اهالی فوتبال تسلیت عرض می نماید و برای این عزیز از دست رفته از درگاه خداوند منان علو درجات را خواستار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز