ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سرخابی‌ها شانس بیشتری برای صعود دارند/ مشکل اصلی فولاد کم‌تجربگی در عرصه بین‌المللی است

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۰۷:۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۱۷۰۴۶۷
سرخابی‌ها شانس بیشتری برای صعود دارند/ مشکل اصلی فولاد کم‌تجربگی در عرصه بین‌المللی است
کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: فولاد با نمایش فوتبالی به دور از احساسات و ارائه بازی منطقی می‌تواند پیروزی خوب و مهمی را کسب کند.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم فولاد در آستانه دیدار این تیم برابر السد قطر اظهار داشت: شکست اخیر فولادی ها برابر النصر کار این تیم را سخت کرد. گرچه 2 بازی دیگر برای این تیم باقی مانده و این تیم می تواند با کسب نتایج خوب در این بازی ها معادلات گروه را برهم بزند.

پیشکسوت فوتبال درمورد نتایج کلی فولاد در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: در مجموع فولاد تا به امروز در این تورنمنت بد کار نکرده ولی فکر می کنم در بعضی از بازی ها مثل دیدار رفت برابر السد کم تجربگی بازیکنان و کادر فنی این تیم در دقایق کلیدی در پایان بازی باعث شد فرصت خوبی برای پیروزی اهوازی ها از دست برود.

قاسمپور درخصوص بازی پیش روی شاگردان جواد نکونام برابر السد قطر به خبرنگار برنا گفت: در بازی رفت دو تیم نمایش خوبی داشتند و حتی اگر تجربه فولاد کمی بیشتر بود می توانست برنده این بازی باشد. السد تیم خوبی است و مهره های خوبی دارد البته باید تاکید کنم این تیم در مقایسه با فصول قبل افت محسوسی داشته و تیم قدرتمند یکی دو دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا نیست. به هر حال شرایط فولاد هم بد نیست و اگر این تیم قدر موقعیت هایش را بداند و در دقایق کلیدی مثل دقایق ابتدا و انتهای بازی دچار اشتباه نشود و از اشتباهات احتمالی استفاده کند، می تواند پیروز میدان باشد. فولاد با نمایش فوتبالی به دور از احساسات و ارائه بازی منطقی می تواند برد خوب و مهمی را در این دیدار کسب کند.

کارشناس فوتبال ایران درخصوص عملکرد دیگر نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا و شانس آنها برای صعود به مرحله بعد تصریح کرد: به هر حال در شرایط فعلی صعود پرسپولیس به دور بعدی مشخص شده و تکلیف 3 تیم دیگر در بازی های بعدی شان روشن می شود. به اعتقاد من در تورنمنت های این چنینی تجربه بازیکنان و مربیان تیم ها برای موفقیت حرف اول و آخر را می زند و اینکه در  نفرات حاضر در این تیم ها فاصله بین نیمکت و ترکیب اصلی به لحاظ فنی زیاد نباشد. با این تفاسیر من شانس پرسپولیس و استقلال را برای صعود پر رنگ تر از فولاد و تراکتور می بینم. 4

نظر شما