حمید سوریان:

مربیان سرمایه‌های کشتی کشور هستند/ تلاشمان این است که بیمه مربیان را ارتقا دهیم

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۸:۴۳
کد خبر: ۱۱۷۰۵۸۴
مربیان سرمایه‌های کشتی کشور هستند/ تلاشمان این است که بیمه مربیان را ارتقا دهیم
حمید سوریان گفت: مربیان سرمایه های کشتی کشور محسوب می شوند و حفاظت از این سرمایه ها از وظایف فدراسیون کشتی است.

به گزارش برنا، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی با بیان این مطلب گفت: از نظر فدراسیون کشتی مربیان فعال در سراسر کشور بعنوان بازوان اصلی و سرمایه های کشتی محسوب می شوند و وظیفه داریم که در حفظ این سرمایه ها کوشا باشیم.

وی ادامه داد: از طریق انستیتو کشتی (حضور میدانی در استان ها و آیتی محور کردن آموزش) به دنبال رشد و ارتقاء دانش فنی مربیان کشتی در سراسر کشور هستیم و اگر این امر اتفاق بیافتد قطعا شاهد یک تحول محسوس در کشتی ایران خواهیم بود.

سوریان تصریح کرد: همانگونه که به دنبال افزایش دانش فنی مربیان و بروز کردن آن ها هستیم، به دنبال این نیز هستیم که خدماتی را به این عزیزان زحمتکش که حاصل کار آن ها در تیم های ملی کشتی افتخارآفرین هستند، بدهیم و یکی از این اقدامات اجرایی کردن طرح بیمه مربیان بود.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح بیمه مربیان که برای اولین بار در تاریخ به انجام رسیده است، چندین ماه کار کارشناسی را با بیمه سامان انجام دادیم و در گام اول بیمه درمانی مدنظر ما بود و سعی کردیم که بهترین نوع بیمه درمان را برای مربیان کشتی درنظر بگیریم.

سوریان اظهار داشت: البته به دنبال این هستیم که در گام های بعدی برای مربیانی که فعال تر باشند و از لحاظ فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار داشته باشند، طرح بیمه تکمیلی و بیمه عمر را نیز اجرایی کنیم و خانواده های آن ها را نیز زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار دهیم که امیدوارم بتوانیم در این راه موفق باشیم.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در مورد اینکه این بیمه شامل چه مربیانی می شود گفت: از نظر ما مربیانی که در باشگاه های کشتی فعال هستند، وزن کشتی گیران خود را کم نمی کنند، کشتی گیران آن ها به تیم های بزرگسالان  راه پیدا می کنند و در امر سازندگی هستند و کلا زحمت کشتی را می کشند در اولویت هستند ضمن اینکه از هیأت های کشتی می خواهیم تا نسبت به معرفی مربیانی که دانش فنی خود را به روز کرده اند، مسائل اخلاقی را مدنظر دارند، در کلاس های کنترل و ارتقاء شرکت می کنند و با انستیتو کشتی نیز در تعامل هستند اقدام نمایند.

سوریان در پایان خاطرنشان کرد: رابطه فدراسیون با مربیان کشتی باید دو سویه باشد و وقتی از مربیان می خواهیم که سطح دانش خود را بالا ببرند و در امر پشتوانه سازی فعال باشند، باید امکاناتی را نیز در اختیار آن ها قرار دهیم و تا حد ممکن از این قشر زحمتکش حمایت کنیم.

نظر شما