مجتبی عابدینی:

برای بهترین اتفاق ممکن در المپیک تلاش کرده‌ام/ یک مدال نه برای دو مدال المپیک برنامه دارم

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۰۷۳۰
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران گفت: با تمام وجود تلاش کرده ام که بهترین اتفاق ممکن برای شمشیربازی ایران را در المپیک توکیو رقم بزنم و برای تحقق این هدف به هیچ وجه کوتاه نمی ایم و انرژی مثبت مردم هم یک پشتوانه عالی برای من و دیگر شمشیربازها محسوب می شود.

به گزارش برنا، مجتبی عابدینی در گفتو گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: متاسفانه مسابقات مسکو لغو شد در حالی که این رویداد می توانست یک تدارکات خوب برای شمشیربازی ایران قبل از رویداد المپیک باشد اما همچنان تمرینات تیم ملی شمشیربازی پشت سر هم و با برنامه ی از پیش تعیین شده برگزار می شود و خدا را شکر فرایند امادگی ما به خوبی طی شده است.

دارنده اولین مدال برنز رقابت های جهانی شمشیربازی ادامه داد: آنچه مسلم است رفته رفته به اوج امادگی نزدیک می شویم و برنامه ریزی به سمتی بوده که در زمان برگزاری مسابقات در امادگی کامل قرار داشته باشم و خوشحالم که همه چیز روال منطقی خودش را طی کرده است.

عابدینی اهمیت مدال ایران در شمشیربازی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: من و دیگر ملی پوشان هدفمان رقم خوردن بهترین اتفاق ممکن برای شمشیربازی ایران در بازی های المپیک است و تمام تلاش خود را انجام داده ایم و هیچ کم کاری نبوده و خدا را شکر انرژی مثبت مردم و رسانه ها را هم دریافت می کنیم و امیدوارم دل مردم را بتوانیم شاد کنیم.

این شمشیرباز گفت: برای المپیک به جز مدال انفرادی سابر در صدد مدال تیمی هم هستیم و شک نکنید می خواهیم به انچه شمشیربازی ایران استحقاقش را دارد دست یابیم و خوشبختانه حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم خوب بوده است.

نظر شما