ارسال تقویم ورزشی کمیته والیبال ساحلی به استان‌ها؛

۷۸ رویداد ساحلی و برفی در سال ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۰۸۷۷
تقویم کمیته والیبال ساحلی شامل 78 رویداد ساحلی و برفی برای هیات‌های استانی ارسال شده تا استان‌های متقاضی میزبانی، برنامه‌های خود را برای برگزاری شایسته این رویدادها اعلام کنند.

به گزارش برنا، این تقویم شامل 78 رویداد است که در دو گروه مردان و بانوان تنظیم شده است و در صورت اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال جاری اجرایی خواهد شد.

لیگ برتر ساحلی در گروه مردان مهمترین رویداد است که بر اساس این برنامه در 9 هفته شامل هشت هفته دور مقدماتی و یک هفته مرحله نهایی برگزار می‌شود. تاکنون دو هفته اول و دوم این رقابت‌ها برگزار شده است و هفته های سوم و چهارم دور رفت مرحله مقدماتی نیز با 36 مسابقه از 16 تا 22 اردیبهشت در شهر یزد پیگیری خواهد شد.

10 دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور از دیگر رویدادهای سال جاری است که قرار است از تیرماه در دو گروه مردان و بانوان و در پنج رده سنی زیر 14، 16، 18، 20 و 22 سال آغاز شود.

همچنین 11 دوره تور ملی والیبال ساحلی دو و سه ستاره (9 دوره مردان و دو دوره بانوان) در سال 1400 برگزار خواهد شد که این مسابقات از مردادماه آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت. بر اساس تقویم کمیته ساحلی پنج دوره تور ملی والیبال برفی (چهار دوره برای مردان و یک دوره برای بانوان) نیز امسال برگزار خواهد شد که این مسابقات در بهمن‌ماه و اسفندماه پیگیری خواهد شد.

بر اساس تقویم کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، در سال جاری 9 مرحله اردوی آماده سازی برای تیم‌های ملی و رده‌های مختلف سنی مردان در نظر گرفته شده است.

همچنین کمیته والیبال ساحلی با هماهنگی کمیته داوران و دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی در سال جاری 27 دوره آموزشی داوری ملی و درجه یک، مربیگری درجه یک و دو برای مردان و بانوان در نظر گرفته است که این دوره‌ها از 18 اردیبهشت‌ماه در استان گلستان آغاز می‌شود و بر اساس تقویم ورزشی ادامه خواهد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز