محسن داوودی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

وزنه‌برداران هنوز هم برای المپیکی شدن شانس دارند/ امیدوارم در توکیو بتوانیم روی سکو قرار بگیریم

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۰۵:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۰۸۹۴
وزنه‌برداران هنوز هم برای المپیکی شدن شانس دارند/ امیدوارم در توکیو بتوانیم روی سکو قرار بگیریم
پیشکسوت وزنه برداری گفت: وزنه برداران هنوز هم برای المپیکی شدن شانس دارند و امیدوارم در توکیو بتوانیم روی سکو قرار بگیریم.

محسن داوودی، پیشکسوت وزنه برداری کشورمان درباره عملکرد تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا تاشکند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: نمی توان خیلی کلی در مورد عملکرد تیم صحبت کرد چون یک سری از وزنه برداران خوب ظاهر شدند و یکسری هم واقعیت اصلا انتظارات را برآورده نکردند. من معتقدم تیم ایران هم از آسیب دیدگی که از قبل برای برخی از ملی پوشان رخ داده بود ضربه خورد و هم از شرایطی که کرونا در یک سال گذشته ایجاد کرده است.

او ادامه داد: متاسفانه وزنه بردارانی که چشم امیدمان برای المپیک به آنها بود نتوانستند عملکرد مطلوبی داشته باشند. به هرجهت این مسابقات قبل از المپیک هم است و طبیعتا استرس بالایی داشت که من فکر می کنم روی نتیجه اثر گذاشت.

داوودی با اشاره به حضور پرقدرت ایران در ادوار گذشته المپیک گفت: وزنه برداری ایران همیشه در المپیک حضور پررنگی داشته و این بار هم انتظار می رود که نمایندگان خوبی را داشته باشیم. البته کارمان برای گرفتن سهمیه دشوار است ولی باز هم این شانس همچنان وجود دارد. برای ما فرقی ندارد کدام نفر راهی توکیو شود و امیدوارم نمایندگانی داشته باشیم که بتوانند با قرار گرفتن روی سکوی المپیک از وزنه برداری ایران در این میدان بزرگ دفاع کنند.

کارشناس وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم ما همیشه در وزنه برداری موفق بودیم و الان هم این پتانسیل را داریم اما باید به خوبی استعدادیابی شود. این استعدادیابی نیاز به زیرساخت‌های مناسبی دارد که متاسفانه در استان ها شاهد آن نیستیم. باید بعد از المپیک به نظرم برای این قسمت ماجرا هم فکری بشود و برنامه ریزی بهتری صورت بگیرد. 3/5

نظر شما