لیگ قهرمانان آسیا؛

گل‌محمدی: شروع خوبی نداشتیم و روی موقعیت‌ها بی‌دقت بودیم

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۷۰۹۷۵
گل‌محمدی: شروع خوبی نداشتیم و روی موقعیت‌ها بی‌دقت بودیم
سرمربی پرسپولیس گفت: شروع خوبی نداشتیم و روی موقعیت‌ها بی‌دقت بودیم.

به گزارش برنا، یحیی گل‌محمدی پس از بازی برگشت مقابل الوحده امارات در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول را خیلی بد شروع کردیم. حریف با پرس، خیلی خوب بازی را بسته بود.در مجموع نیمه خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم گردش توپ داشته باشیم و به بازی سرعت بدهیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی یک طرفه شده بود و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم و در نهایت سه امتیاز را از دست دادیم. فکر می‌کنم با استفاده کردن از فرصت‌های خود نتیجه غیر از این بود و بازی می‌توانست دست کم مساوی شود، اما به تیم الوحده تبریک می گویم زیرا با انرژی خوبی در زمین حاضر شد و خیلی قوی کار را شروع کرد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: نیمه دوم متفاوت بود و بازی خیلی خوبی انجام دادیم. حداقل لیاقت ما زدن یک گل بود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عامل عدم گلزنی را بدشانسی می‌داند، گفت: اعتقادی به بدشانسی در فوتبال ندارم. تیمی که برای زدن ضربه نهایی و گلزنی تمرکز داشته باشد، به آن می‌رسد. ما تمرکز نداشتیم و بی دقت بودیم. به همین دلیل موقعیت‌هایی که با زحمت به دست می آوردیم خیلی راحت از دست می دادیم.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال صدرنشینی پرسپولیس در این گروه توضیح داد:  فقط یک راه برای صعود به عنوان تیم اول از گروه داریم و آن هم بردن تیم الریان است. باید تمام تمرکز و انرژی خود را برای بردن آن بازی به کار بگیریم زیرا راه دیگری برای صدرنشینی وجود ندارد.

گل محمدی درباره درگذشت حمید جاسمیان اضافه کرد: مرد بزرگی را از دست دادیم. جاسمیان از مردان بزرگ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بود. همین جا به همه مردم ایران، جامعه فوتبال و خانواده محترمش تسلیت می‌گویم. ان شاءالله روحش در آرامش و شادی باشد. همه از صمیم قلب ناراحت هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز