شهنام نظرپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

رکورد نزدیک به ورودی المپیک را در تمرینات ثبت کردیم/ تلاش می‌کنیم در مسابقات انتخابی تاریخ‌سازی کنیم

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۱۴۳۱
رکورد نزدیک به ورودی المپیک را در تمرینات ثبت کردیم/ تلاش می‌کنیم در مسابقات انتخابی تاریخ‌سازی کنیم
سرمربی تیم ملی شیرجه گفت: رکورد نزدیک به ورودی المپیک را در تمرینات به ثبت رساندیم.

جام جهانی و رقابت‌های انتخابی المپیک شیرجه که پیش از این به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور ژاپن به تعویق افتاده بود، با اعلام تاریخ مجدد توسط فدراسیون جهانی شنا به میزبانی شهر توکیو برگزار می‌شود. از همین رو مجتبی ولی‌پور و حمید کریمی دو شیرجه روی اعزامی به جام جهانی شیرجه به همراه مربیان خود محمدرضا شکول و شهنام نظرپور راهی این مسابقات خواهند شد.

شهنام نظرپور، سرمربی تیم ملی شیرجه درباره میزان آمادگی ملی‌پوشان برای حضور در این دوره از رقابت‌ها به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: برای مسابقات گزینشی ما دو نماینده بیشتر نداریم. حمید کریمی که یکی از گزینه های جدی ما در کسب سهمیه به شمار می رود پیش از این حدود یک سال در کمپ روسیه تمرین می‌کرد اما به دلیل وضعیتی که کرونا به وجود آورد این کمپ تعطیل شد و کریمی ادامه تمریناتش را در تهران و کنار ما گذراند.

او ادامه داد: خوشبختانه در مدت 7 ماهی که کنار هم تمرین کردیم در قیاس با امکاناتی که ما در اختیار داریم و امکاناتی که در روسیه بود می توانم بگویم تقریبا به مرز آمادگی لازم رسیدیم. حتی در تمرینات هم رکورد نزدیک به ورودی المپیک را داشتیم. البته شنا و شیرجه با سایر رشته‌ها متفاوت است و بنابراین کار خیلی سختی در پیش داریم.

نظرپور عنوان کرد: در این رویداد 52 کشور شرکت خواهند کرد که هر کشور هم حدودا 6 نماینده خواهد داشت. تقریبا تنها کشور ماست که با 2 نماینده شرکت می کند و امیدوارم بتوانیم به نتیجه دلخواه مان برسیم. تیم از نظر جسمانی آمادگی مطلوبی دارد اما شرایط روحی هم موثر است و باید ببینیم چه شرایطی آنجا حکفرما خواهد شد.

سرمربی تیم ملی گفت: این مسابقات بسیار حساس است، در دوره های قبل اتفاق افتاده که یک ورزشکار که سابقه المپیک را هم داشته ولی برای المپیک بعدی حتی ورودی لازم را هم به دست نیاورده است. البته ما ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم تاریخ سازی کنیم و بتوانیم 2 سهمیه را به دست بیاوریم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز