در نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تاکید شد ؛

تسهیل در اخذ شناسه ملی برای هیات های ورزشی و سمن ها

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۹:۴۲:۱۲
کد خبر: ۱۱۷۱۵۲۱
تسهیل در اخذ شناسه ملی برای هیات های ورزشی و سمن ها
در راستای سیاست‌های دولت تدبیروامید درخصوص شفاف سازی و اجرای اهداف وزارت ورزش و جوانان به منظور حل مشکلات هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان و ارتقای فعالیت این نهادها، جلسه ای به ریاست وزیر ورزش و جوانان، معاونین، و مرتضی ادب مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری برای تسهیل در اخذ شناسه ملی برای هیات های ورزشی و سمن ها در حوزه جوانان برگزار شد.

به گزارش برنا، در این جلسه مقرر شد دستورالعمل نحوه صدور شناسه ملی هیات های ورزشی و سمن هایی که از طریق وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت آنها صادر خواهد شد تدوین و براساس آن شناسه‌های ملی صادر و در سامانه های مربوطه ثبت شود.

این اقدام که برای اولین بار در کشور صورت خواهد پذیرفت باعث خواهد شد تمامی حمایت های وزارت ورزش و جوانان از هیات های ورزشی شفاف‌تر شده و همچنین نظارت بر فعالیت های آنها ارتقای کمی و کیفی داشته باشد.

لازم به یادآوری است که هیات های ورزشی نهادهای مستقل عمومی هستند که به منظور توسعه ورزش قهرمانی و همگانی نقش موثری در ورزش کشور ایفا می‌نمایند و به نحوی به عنوان بازوی اجرایی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها در گسترش نشاط و امید در کشور گام های موثری برخواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز