امروز صورت گرفت؛

دیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۱:۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۱۵۴۰
دیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی
مازیار ناظمی با حضور در محل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با دکتر ابطحی مدیرعامل این مجموعه به دیدار و گفت و گو پرداخت.

به گزارش برنا، صبح امروز ۷ اردیبهشت ماه دیدار مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با سید مصطفی ابطحی مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور انجام شد.

در این دیدار که مسعود رهنما مشاور فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هم حضور داشت، در ابتدا دکتر ابطحی از آمادگی صندوق و برنامه های مفصل آن در حمایت و ارائه خدمات به پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته تاکید کردند.

دکتر ابطحی با اشاره به اسامی قهرمانان و پیشکسوتان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی که از سالهای گذشته به عضویت صندوق در آمده بودند، ارائه فهرستی جامع از این افراد به فدراسیون را در جهت تکمیل بانک اطلاعاتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مطرح کرد.

با پیشنهاد دکتر ناظمی مقرر شد تا با اصلاح و تغییر، اسامی جدیدی از پیشکسوتان و قهرمانان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به صندق معرفی شوند و پس از بررسی مدارک، عضو صندوق شوند و از حمایت های آن برخوردار گردند.

دکتر ابطحی اعلام آمادگی کرد تا در سالروز تاسیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برنامه ای با حضور پیشکسوتان به میزبانی صندوق برگزار شود و برنامه های فرهنگی متنوعی از قبیل تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان به مناسبت های خاصی مانند سالگرد تولد و بزرگداشت مقام آنها در نظر گرفته شود.

در پایان، ناظمی ضمن تشکر از توجه دکتر ابطحی به پیشکسوتان و ورزشکاران اظهار داشت: ما آمادگی کامل جهت همکاری با صندوق حمایت از قهرمانان داریم، خصوصا برای گرامیداشت و پاسداشت شان و جایگاه پیشکسوتان رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی علاوه بر موزه ملی ورزش در صندوق هم به عنوان بخش حمایتی افراد جدیدی را به صندوق معرفی می کنیم تا مورد حمایت صندوق قرار بگیرند.

نظر شما