نمی‌توانیم به مجیدی و بازیکنان خرده بگیریم؛

لطیفی: در بازی مقابل الاهلی بخت با استقلال یار بود

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۱۷۱۶۵۸
لطیفی: در بازی مقابل الاهلی بخت با استقلال یار بود
پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص دیدار این تیم برابر الاهلی عربستان صحبت کرد.

به گزارش برنا؛ برنامه "صبح و ورزش" چهارشنبه 8 اردیبهشت در گفت و گو با علی لطیفی، پیشکسوت و مربی فوتبال به تحلیل بازی استقلال و الاهلی پرداخت. 

علی لطیفی، پیشکسوت و مربی فوتبال، در تحلیل دیدار استقلال و الاهلی به رادیو ورزش گفت: یک اتفاق نسبتاً‌ مثبت در ساختار دفاعی استقلال افتاد، اینکه مهدی قایدی زمانیکه تیم توپ را از دست می داد، بیشتر تلاش می کرد که اجازه بازیسازی به مدافعان حریف ندهد. ارسلان مطهری تنها مهاجم استقلال است که زمانیکه توپ را از دست می دهد، بلافاصله در کار دفاعی شرکت می کند. اعتقادم این است که جز این موارد نمی توانیم نمره قبولی به ساختار دفاعی استقلال بدهیم، حتی در بازی برابر الاهلی. 

او ادامه داد: در واقع بخت با استقلال یار بود که موقعیت های تیم الاهلی به گل تبدیل نشد اما استقلال یک رویکرد دیگری هم به نسبت بازی های گذشته اش داشت، اینکه با احتیاط بیشتری بازی کرد و فوتبال مالکانه را ارائه نداد. به نظر من این مسئله در درجه اول به عدم ریکاوری بازیکنان برمی گردد، البته با توجه به برنامه ریزی غلطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجیدی چاره ای نداشت. نکته دوم، قدرت تیم الاهلی است، این تیم بعد از باخت اولی که به استقلال داد، رفته رفته شرایط را به نفع خودش رقم زد. 

لطیفی تصریح کرد: در مجموع به نظر من استقلال به نسبت بازی های گذشته اش در فاز تهاجمی بسیار پایین تر بود و ارائه در فوتبال مالکانه موفق نبود. تیم الاهلی بازی مالکانه بهتری را ارائه داد و صاحب موقعیت های بیشتری شد اما نمی توانیم به مجیدی و بازیکنان این تیم خرده بگیریم، به این جهت که فاصله نزدیک مسابقات باعث شده بازیکنان نتوانند ریکاوری لازم را داشته باشند. 

این برنامه صبح و ورزش، با اجرای اکرامی و با کارشناسی زاهدیان روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت 7:10 هر روز به جز جمعه ها به مدت 105 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز