فولاد ایران- الوحدات اردن

گودبای پارتی نکونام در آسیا

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۷۱۸۶۸
گودبای پارتی نکونام در آسیا
شاگردان جواد نکونام آخرین بازی خود در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا را برابر تیم اردنی حاضر در گروه D این رقابت‌ها پشت‌سر می‌گذارند و امیدوارند این بازی را با نتیجه‌ای خوب به پایان برسانند.

به گزارش برنا؛ در حالی که فولاد در بازی برابر السد در دور برگشت شکست خورد و با توجه به نتایج و شرایط دیگر حریفان گروهش حذف تلخ و زودهنگامی را از لیگ قهرمانان آسیا را داشت حالا در دیداری تشریفاتی برابر تیم الوحدات اردن به میدان می رود و می‌ خواهد پایانی خوب را برای خود در این تجربه ویژه رقم بزند.

فولادی ها در حالی به حضورشان در این تورنمنت پایان می دهند که از 5 بازی قبلی خود با 5 امتیاز در رده سوم جدول گروه خود ایستاده اند که با توجه به امتیازات دیگر حریفان حتی پیروزی احتمالی فولاد در برابر الوحدات اردن هم نمی تواند باعث صعود فولادی ها به مرحله بعدی شود و این دیدار را باید گودبای پارتی نکونام و شاگردانش از لیگ قهرمانان این فصل دانست.

دیداری که پیش بینی می شود تیم نکو برای پیروزی در این بازی تلاشش را دوچندان خواهد کرد تا بدین ترتیب با کسب نتیجه ای خوب با وجود حذف از این رقابت ها، پایانی ویژه را برای حضورش در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 را رقم بزند.

لازم به ذکر است، فولاد در دیدار رفت برابر این حریف اردنی اش موفق شد با پیروزی یک بر صفر زمین را ترک کند و تنها پیروزی آسیایی اش را رقم بزند و قبل از این دیدار با 2 تساوی، یک پیروزی و یک شکست جایگاه سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص دهد.

 دیدار فولاد و الوحدات اردن قرار است امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز