شوک‌هایی که روی تیم یحیی جواب داده است؛

تاریخ برای پرسپولیس تکرار می‌شود؟

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۱۸۷۵
تاریخ برای پرسپولیس تکرار می‌شود؟
در چند ماه گذشته پرسپولیس فقط دو باخت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته است تا شاگردان گل محمدی از این حیث رکورد خوبی را به نام خود به ثبت برسانند اما شرایط این تیم پس از این شکست ها جالب توجه بوده است.

به گزارش برنا؛ به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی  مربی خوش شانسی است. تیم او در لیگ برتر فقط به آلومینیوم اراک باخت و این شکست خیلی در سرنوشت پرسپولیس تاثیرگذار نبود و این تیم هنوز کمترین باخت را در بین تیم‌های لیگ برتری دارد. در آسیا هم تیم گل محمدی دیداری را باخت که خیلی سرنوشت‌ساز نبود و می‌تواند با یک مساوی مقابل الریان قطر به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

شاگردان گل‌محمدی بعد از باخت در اراک مقابل آلومینیوم، ناگهان  اوج گرفتند و بسیاری از بازی‌های حساس تر و سخت تر خود را با پیروزی به پایان رساندند. در لیگ قهرمانان آسیا هم باخت به الوحده یک هشدار به موقع به گل‌محمدی و تیمش بود و حالا آنها می‌توانند با پیروزی بر الریان قطر با دست کاملاً پر به ایران برگردند اما به هر حال باخت های این چنینی هم دیگر نباید تکرار شود.

پرسپولیس در ادامه لیگ برتر بازی های حساسی مقابل سپاهان و استقلال دارد و در آسیا هم که مسابقات به صورت حذفی برگزار می‌شود و اولین شکست می تواند آخرین شکست باشد.

نظر شما