تراکتور ایران- الشارجه امارات

پرشورها برای صعود معجزه می‌خواهند

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۱۹۸۵
پرشورها برای صعود معجزه می‌خواهند
تراکتور ایران با وجود اینکه شانس کمی برای صعود از گروهش دارد اما همچنان امیدوار است.

به گزارش برنا؛ تراکتورسازی کمترین شانس را برای صعود بین تیم های باقی مانده در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دارد ولی هنوز برای ماندن در بازی ها نا امید نیست.

با برگزاری دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، تیم ها خودشان را برای هفته پایانی و رقم زدن اما و اگرهای صعود از دور گروهی آماده می‌کنند و در این شرایط فقط صعود پرسپولیس و الشارجه مسجل شده و چند تیم هم سقوطشان قطعی است و مابقی تیم ها باید برای کسب سهمیه صعود به عنوان صدرنشین یا یکی از 3 تیم دومی که می‌تواند راهی مرحله بعد شود تلاش کنند.

تیم فوتبال تراکتور هم با وجود کسب 4 تساوی و یک برد از 5 بازی که چندان قابل قبول به نظر نمی‌رسد هنوز شانس صعود دارد ولی برای این امر نیاز به شرایطی دارد که باید در هفته ششم رقم بخورد.

شانس بزرگ تراکتور در دیدار این هفته، تقابل با الشارجه ای است که صعودش به عنوان تیم نخست گروه مسجل شده و بازی هفته ششم برایش تشریفاتی است پس نیازی به امتیازات آن ندارد و بعید است خودش را به آن شکل به آب و آتش بزند و ریسک مصدومیت یا محرومیت برای بازیکنانش را به جان بخرد و همین موضوع کار تراکتور را برای برتری در این دیدار راحت تر خواهد کرد. حال باید دید شرایط تراکتور در بین تیم های دوم گروه های مختلف چگونه است.

تنها پیروزی ممکن است شانس صعود تراکتور را زنده نگه دارد و از دست دادن امتیاز در بازی پایانی حکم حذف این تیم تحت هر شرایطی را خواهد داشت. تراکتور برای حفظ شانس صعود از این گروه حتما باید برنده بازی با شارجه صعود کرده باشد و اگر این اتفاق روی دهد آن وقت تراکتور با 10 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم گروه خود می تواند به صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان امیدوار باشد که البته تحقق آن در شرایط فعلی با اما و اگرهایی همراه خواهد بود.

با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم سرنوشت شاگردان رسول خطیبی در لیگ قهرمانان آسیا چه خواهد شد. تراکتور پیش از این با تونی اولویرا از مرحله گروهی صعود کرده بود و باید دید این اتفاق با رسول خطیبی هم تکرار می شود یا نه. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز