مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛

دوئل مهم ریشه‌دارهای شمالی/ سپاهان به صعود آسان فکر می‌کند

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۷۲۰۲۳
دوئل مهم ریشه‌دارهای شمالی/ سپاهان به صعود آسان فکر می‌کند
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش برنا؛ در غیاب تیم های استقلال، پرسپولیس، فولاد و تراکتورسازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کلید می خورد تا تکلیف 4 تیم صعود کننده مشخص شود.

گل‌گهر سیرجان- پارس جنوبی جم

تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی گل‌گهر و پارس جنوبی یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی را برگزار می‌کنند. گل‌گهر با پیروزی مقابل مس کرمان و پارس جنوبی با برتری برابر پاس همدان به این مرحله رسیدند.

خیبر خرم‌آباد- صنعت نفت آبادان

خیبر با حذف نفت مسجد سلیمان لیگ برتری به این مرحله رسید. صنعت نفت هم پارسه تهران را شکست داد و حالا دو تیم در این مرحله به مصاف هم می روند.

نساجی مازندران- ملوان بندرانزلی

یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این مرحله از جام حذفی بین تیم های نساجی و ملوان برگزار می‌شود. تیم نساجی مازندران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی موفق شد حریف خود سایپا را پس از تساوی در وقت های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی با نتیجه 8 بر 7 شکست داده و به جمع 16 تیم نهایی راه یابد. بعد از قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد که نساجی باید مصاف ملوان برود، تیمی که در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شده بود ویستا توربین را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

به این ترتیب یکی از جذاب‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را بین دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی شاهد خواهیم بود، تیم‌هایی که از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال شمال کشور به شمار رفته و به نوعی پرچمداران فوتبال شمال کشور در غرب و مرکز آن به حساب می‌آیند. این دو تیم که هواداران بسیار متعصبی هم دارند، در حالی برای صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی با هم رقابت خواهند کرد که بازی‌هایشان همواره بازی های حساس و جذابی بوده است.

خوشه طلایی ساوه- سپاهان اصفهان

سپاهان که در لیگ برتر هم مدعی محسوب می شود، در جام حذفی هم به دنبال قهرمانی است. سپاهان برای گذر از مرحله یک هشتم نهایی کار سختی ندارد و احتمالا می تواند از سد تیم دسته اولی خوشه طلایی عبور کند. از سوی دیگر این دیدار برای سپاهانی که هفته آینده باید به مصاف پرسپولیس آماده برود یک دیدار تدارکاتی جدی و خوب هم محسوب می شود. البته باید دید محرم نویدکیا برای ارنج تیمش با همان نفرات همیشگی هفته های اخیر خود به میدان خواهد رفت یا نفراتی که شاید کمتر به آنها در سپاهان پر مهره این روزها بازی رسیده را روانه میدان خواهد کرد، نفراتی همانند شایان مصلح، مهدی زاده، منصوری، میرزایی، رسول نویدکیا و استنلی و .. که نشان داده‌اند دست کمی از نفراتی که هفته‌های اخیر به صورت ثابت برای سپاهان به میدان می‌روند، ندارند. 3

نظر شما