رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید با تمام قوا به مصاف الریان برویم/ در حق کاپیتان پرسپولیس اجحاف شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۶:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۲۰۴۴
باید با تمام قوا به مصاف الریان برویم/ در حق کاپیتان پرسپولیس اجحاف شد
پیشکسوت پرسپولیس از برخورد با زنده یاد حمید جاسمیان دلخور است و بر این باور است که در حق او اجحاف شد و کاپیتان اول پرسپولیس مستحق این بود که مراسم تدفین باشکوه تری را داشته باشد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در مجموع شرایط خوبی دارد. این موضوع از نتایج و امتیازاتی که این تیم در 5 بازی اخیرش کسب کرده به خوبی مشهود است و پرسپولیس تا به امروز نشان داده بهترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل است.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: درست است پرسپولیس در بازی اخیر نتوانست نتیجه خوبی بگیرد و در برابر الوحده شکست خورد اما این دیدار و نتیجه اش نمی تواند ملاک خوبی برای سنجش شرایط کلی این تیم باشد، ضمن اینکه باید به این موضوع تاکید کنم که پرسپولیس برابر الوحده با وجود شکست هم به لحاظ موقعیت گل و شانس گلزنی خوب بود ولی متاسفانه توپ های بچه ها گل نشد و گرنه اگر قرار بود عدالت در آن بازی اجرا شود، نتیجه نهایی آن نباید با شکست پرسپولیس به پایان می رسید.

یوسفی درمورد مشکل گلزنی پرسپولیس که در بعضی از بازی‌های لیگ هم گریبان این تیم را گرفته است به خبرنگار برنا گفت: ما مهاجمان خوبی داریم و اگر همه توپ گل نمی شود دلایل متعددی می تواند داشته باشد که یکی از آنها کم دقتی مهاجمان است. به نظر من اصلی ترین موضوع که تمرکز مهاجمان را کاهش داده این است که اکثر تیم ها در برابر پرسپولیس بازی بسته و کاملا تدافعی را از خود به نمایش می گذارند و این موضوع باعث می شود فضاسازی و پیاده کردن برنامه های تاکتیکی تیم سخت شود. به همین دلیل به اعتقاد من یحیی و تیمش باید تدابیری را در این گونه بازی ها در دستور کار خود داشته باشند تا برابر تیم های تدافعی به مشکل نخورند.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس درمورد بازی پیش‌روی سرخ‌ها برابر الریان قطر تصریح کرد: درست است که صعود پرسپولیس به مرحله بعدی قطعی شده و این بازی به گونه ای یک دیدار تشریفاتی برای پرسپولیس محسوب می شود اما باید تیم با تمام توان خود به میدان برود و نتیجه خوبی را کسب کند. البته باید به این موضوع هم اشاره ای داشته باشم که فاصله نیمکت و ترکیب اصلی پرسپولیس زیاد نیست و حتی اگر یحیی بخواهد به تعدادی از بازیکنان اصلی تیمش استراحت بدهد و در این بازی از آنها استفاده نکند، مشکلی پیش نخواهد آمد و پرسپولیس می تواند الریان را با شکست بدرقه کند.

یوسفی که یکی از معدود حاضران در مراسم تدفین زنده یاد حمید جاسمیان بود، در این خصوص گفت: متاسفانه کرونا مرد بزرگ و چهره ماندگاری از تاریخ فوتبال ایران را از ما گرفت و فقدان جاسمیان برای همه ما تاسف برانگیز بود. جاسمیان انسان شریف و بزرگی بود و سال های سال برای فوتبال ایران زحمت کشید حق او این نبود که تعداد چهره های حاضر در مراسم تدفینش این قدر کم باشد. رعایت پروتکل ها بهداشتی کرونا به جای خود اما به نظر من در حق کاپیتان اول تاریخ پرسپولیس اجحاف بزرگی شد و او غریبانه به خانه ابدی اش رفت. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز