استقلال ایران- الشرطه عراق

فیثاغورث فرهاد برای عبور از مثلث اعراب

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۲۳۴۵
فیثاغورث فرهاد برای عبور از مثلث اعراب
تیم استقلال ایران امشب در آخرین دیدار خود مقابل الشرطه به میدان می‌رود.

به گزارش برنا؛ شاگردان فرهاد مجیدی با تساوی مقابل الاهلی عربستان سرنوشت صعود خود را به روز آخر کشاندند. استقلال با اینکه شروعی طوفانی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و در 3 بازی نخست خود 11 گل به ثمر رساند ولی خستگی ناشی از بازی های پشت سر هم برای استقلال دردسرساز شد و این تیم نتوانست در 3 بازی اخیر خود بردی کسب کند.

آبی پوشان بعد از 7 امتیازی شدن باید مقابل الاهلی به میدان می رفتند و طبق معادلات جدول باید برای برد بازی می کردند اما شکست غیرمنتظره الدحیل مقابل الشرطه همه چیز را تغییر داد. استقلال و الاهلی با علم به اینکه می دانستند الدحیل 7 امتیازی مانده محتاط تر بازی کردند. برخلاف بازی های قبل چهره هجومی از استقلال ندیدیم و این تیم به ندرت توانست دروازه الاهلی را تهدید کند تا در نهایت و در پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در گروه C این رقابت‌ها استقلال، الدحیل قطر و الاهلی عربستان 8 امتیازی شوند و تعیین تیم‌های صعودکننده را به دیدار آخر بکشانند.

با هم امتیاز شدن این سه تیم ابهاماتی درخصوص تیم‌های صعودکننده به وجود آمده است که در دیدارهای روز پایانی تکلیف مشخص خواهد شد. حالا در روز پایانی شاگردان مجیدی باید به مصاف تیم الشرطه عراق بروند و در صورت پیروزی برابر این تیم صعود خود به عنوان تیم اول را قطعی خواهند کرد. البته روی کاغذ این احتمال را می‌توان مطرح کرد که یکی از دو تیم الاهلی و الدحیل با اختلاف زیاد برنده شوند و تفاضل استقلال را از بین ببرند که تقریبا محال است.

با این حال دو تیم الاهلی و الدحیل یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار خواهند کرد تا در صورت به پیروزی نرسیدن استقلال برابر الشرطه شانس صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول را داشته باشند. شاگردان فرهاد مجیدی در صورتی دوم خواهند شد که برابر الشرطه پیروز نشوند و یکی از دو تیم الاهلی و الدحیل برنده شوند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز