پرسپولیس ایران ۴- الریان قطر ۲

پایان شیرین پرسپولیس در سرزمین عجایب/ شاگردان گل محمدی با صدرنشینی قدرت نمایی کردند

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۷۲۴۰۴
پایان شیرین پرسپولیس در سرزمین عجایب/ شاگردان گل محمدی با صدرنشینی قدرت نمایی کردند
تیم فوتبال پرسپولیس ایران موفق شد تیم الریان را مغلوب کند.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسد تا پنجمین برد خود را جشن بگیرد و با کسب 15 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه پنجم معرفی شود.

نیمه نخست با بازی تقریبا برابر دو تیم آغاز شد و پرسپولیس و الریان موقعیت‌های خوبی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند اما موفق به این کار نشدند. در حالی که بازی همچنان برابر پیگیری می‌شد، امید عالیشاه در دقیقه 26 حرکت ترکیبی خوبی با مهدی ترابی آغاز کرد که سرانجام عالیشاه با یک پاس هوشمندانه توانست شهریار مغانلو را در موقعیت خوبی قرار دهد و مهاجم پرسپولیس قدر این توپ را دانست و با ضربه‌ای دقیق دروازه الریان را باز کرد. در ادامه احسان پهلوان در دقیقه 33 با استفاده از تکنیک خود توانست موقعیت خوبی در پشت محوطه جریمه الریان برای خودش ایجاد کند و با ضربه‌ای زمینی و زیبا دروازه تیم قطری را برای بار دوم باز کرد. بعد از این تیم پرسپولیس بازی را کنترل کرد تا نیمه نخست به اتمام برسد.

502

نیمه دوم با شرایط متفاوتی شروع شد و در حالی پرسپولیسی ها از برد نیمه اول کمی مغرور بودند خیلی زود تنبیه شدند و در دقیقه 48 دروازه خود را باز شده دیدند. در این صحنه حامد لک شوت ابتدایی بازیکن حریف را دفع کرد اما مدافعان به موقع نرسیدن تا یوهان با ضربه زمینی از بین پاهای حامد لک دروازه سرخ‌ پوشان را باز کند و بازی با کمترین اختلاف پیگیری شود. دقیقه 68 محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پیش تاخته سرخ‌ پوشان روی ارسال خوب مهدی ترابی موفق شد با ضربه سر دروازه حریف را از کند اما در دقیقه 72 یوهان از یک توپ برگشتی دیگر استفاده کرد و با ضربه ای زمینی دروازه حامد لک را برای دومین بار باز کرد. 

با این حال سرخ‌ پوشان پا پس نکشیدند و یک دقیقه بعد توانستند توسط عیسی آل کثیر به گل چهارم دست پیدا کنند. در این صحنه عیسی پس از دریافت توپ از نعمتی در جناح راست وارد محوطه جریمه شد و با ضربه ای تماشایی سقف دروازه الریان را به لرزه در آورد. در پنج دقیقه پایانی سرخ‌ پوشان سعی در حفط بازی و گل نخوردن داشتند اما در مقابل الریان تلاش زیادی کرد تا گل های خورده را جبران کند. پرسپولیس با این پیروزی 15 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا راهی مرحله بعدی شد. سرخ‌ پوشان تنها در دیدار برگشت برابر الوحده امارات یک بر صفر شکست خوردند تا امتیازات کامل این دیدارها را کسب نکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز