علیرضا کریمی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری برنا:

کشتی کار دشواری در توکیو خواهد داشت/ شرایط اردوها‌ مناسب است

۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۰۶:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۲۴۳۶
کشتی کار دشواری در توکیو خواهد داشت/ شرایط اردوها‌ مناسب است
آزادکار تیم ملی ایران گفت: کشتی کار دشواری در المپیک توکیو خواهد داشت.

تمرینات ورزشکاران المپیکی با شیوع ویروس کرونا برای حضور در المپیک توکیو در یک سال گذشته همواره با چالش جدی همراه بود تا اینکه پس از رایزنی‌های وزارت ورزش و جوانان و تهیه واکسن کرونا ورزشکاران رشته‌های المپیکی در چند مرحله واکسینه شدند و به این صورت از دغدغه آنها برای ادامه تمرینات کاسته شود.  

علیرضا کریمی، عضو تیم‌ ملی کشتی آزاد با اشاره به تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان برای واکسینه شدن ورزشکاران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: متاسفانه بیش از یک سال است که کل دنیا با این ویروس منحوس درگیر است اما حالا خوشبختانه خبرهای خوبی مانند تهیه واکسن و ... را در مورد این بیماری می‌شنویم. فعلا این شرایط مهیا شده و ورزشکاران المپیکی و آنهایی که شانس کسب سهمیه را دارند واکسینه شوند، اتفاق خوبی است اما امیدوارم هرچه سریعتر این اتفاق برای همه مردم رخ بدهد تا به کل از شر این ویروس خلاص شویم.

کریمی درمورد آخرین روند اردوهای تیم‌ ملی نیز گفت: در حال حاضر در اردو هستیم. خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود. به المپیک نزدیک شدیم قطعا انگیزه‌ها نیز دو چندان شده اما کار دشواری در المپیک توکیو خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم‌ کشتی‌های خوب و مدال‌های خوشرنگی را به ارمغان بیاوریم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز