محمود شافعی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نمایش شاگردان یحیی کم نقص بود/ کادر فنی پرسپولیس تصمیم هوشمندانه‌ای را گرفت

۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۶:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۲۴۷۷
نمایش شاگردان یحیی کم نقص بود/ کادر فنی پرسپولیس تصمیم  هوشمندانه‌ای را گرفت
پیشکسوت پرسپولیس بازی این تیم برابر الریان قطر را مورد تجریه و تحلیل فنی قرار داد.

محمود شافعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی پرسپولیس در برابر الریان قطر اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار نمایش خوبی را داشت و در روزی که به نظر می رسید برنامه ها و تاکتیک های کادر فنی به خوبی در زمین پیاده شد، این تیم توانست پیروزی پرگلی را رقم زده و با نتیجه ای خوب صعود مقتدرانه اش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیرد.

او در ادامه تاکید کرد: به ثمر رساندن 4 گل از سوی پرسپولیس در این دیدار خوشایند بود. در حالی که شاید موقعیت های این بازی در دیدارهای دیگر هم نصیب پرسپولیس شده بود خط حمله تیم در این دیدار فوق العاده بود و با تمرکز بالا و استفاده حداکثری از موقعیت ها، تیم نتیجه خوبی را کسب کرد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به این که تنها مشکل بچه‌ها در این تیم برخی اشتباهات فردی از سوی یکی دو بازیکن بود، تصریح کرد: در این بازی به خصوص در نیمه دوم یکی دو اشتباه فردی را از برخی از بچه ها شاهد بودیم که در نهایت منجر به دریافت 2 گل شد اما در مجموع نظم تیمی قابل قبول در این بازی برتری پرگلی را برای پرسپولیس رقم  زد تا آن اشتباهات فردی در حاشیه قرار بگیرد و تاثیری در نتیجه کلی این دیدار  نداشته باشد.

شافعی درخصوص تغییرات ایجاد شده در ترکیب پرسپولیس گفت: به نظرم این تصمیم بهترین تصمیمی بود که کادر فنی پرسپولیس گرفت. با توجه به اینکه صعود پرسپولیس مسجل شده بود و با در نظر گرفتن این موضوع که حدود یک هفته دیگر پرسپولیس بازی های سخت و مهمی را در لیگ برتر پیش روی خود می بیند؛ استراحت دادن به تعدادی از بازیکنان اصلی در این بازی تصمیم هوشمندانه ای از سوی گل محمدی و همکارانش بود، ضمن اینکه باید به این موضوع اشاره کنم که نفرات جایگزین عملکرد خوبی را از خود ارائه دادند تا مشخص شود نیمکت پرسپولیس نیمکت خوب و قوی است و این رقابت می تواند در ادامه مسیر پرسپولیس در لیگ و جام حذفی نیز به این تیم کمک کند.

از شافعی درمورد بهترین بازیکن پرسپولیس در این دیدار سوال کردیم که او در پاسخ به این موضوع تصریح کرد: به نظرم در این بازی احسان پهلوان نمایش خوبی را از خود نشان داد. او علاوه بر اینکه بازی سالم و مسئولانه ای را در طول بازی داشت، گل مهم و تاثیرگذاری را به ثمر رساند و یکی از بهترین های پرسپولیس در این دیدار بود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز