مسعود سلیمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ملی‌پوشان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند/ کورت‌های اسکواش کیش را افتتاح می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۰۴:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۲۵۴۶
ملی‌پوشان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند/ کورت‌های اسکواش کیش را افتتاح می‌کنیم
رئیس فدراسیون اسکواش گفت: ملی‌پوشان اسکواش حتما به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش درباره شرایط این رشته به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ملی‌پوشان اسکواش حتما به مسابقات قهرمانی آسیا، تیمی مالزی و انفرادی پاکستان اعزام خواهند شد و برنامه ریزی‌ های لازم برای حضور آنها انجام می‌شود. قرار بود بازی‌های پایانی لیگ برتر اسکواش به میزبانی فولاد آلیاژِ در یزد بعد از عید فطر برگزار شود اما به دلیل بحران کرونا و نبود تمرینات در حال رایزنی با رئیس هیات یزد و فولاد آلیاژ ایران هستیم تا بازیکنان آمادگی 10 روزه‌ای داشته باشند.

او ادامه داد: پنجم خرداد میزبان مسابقات بین‌المللی حرفه‌ای اسکواش مردان هستیم و همزمان کورت‌های اسکواش کیش را افتتاح می‌کنیم. این مسابقات دارای رنکینگ جهانی است و با حضور 28 مدعی قهرمانی در هر کشوری به صورت مجزا برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها بازیکنان خارجی به دلیل کرونا حضور ندارند اما رنگینگ آن ثبت جهانی خواهد شد. علاوه بر این رقابت‌ها، دو مسابقه بین المللی جام رمضان را با عنوان نشنال کلوز زنان و چلنجر فایو مردان برپا خواهیم کرد. این دو مسابقات دارای رنگینگ جهانی است و ملی‌پوشان می‌توانند رنکینگ خود را در این رقابت‌ها بهبود بخشند.

سلیمانی گفت: این رقابت‌ها قرار بود اواخر فروردین برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا و نداشتن مجوز بعد از عید فطر و اواخر اردیبهشت در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد. جدا از این سه رویداد بین المللی در ایران، ملی‌پوشان زن و مرد باید 26 مرداد به مسابقات قهرمانی تیمی بزرگسالان کوالالامپور و بعد از چهار روز به مسابقات قهرمانی انفرادی بزرگسالان پاکستان اعزام شوند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز