لفته حمیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دست نکونام در آسیا بسته بود/ فولاد در گروه مرگ حضور داشت

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۷۲۶۳۴
دست نکونام در آسیا بسته بود/ فولاد در گروه مرگ حضور داشت
پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: نباید فراموش کنیم که فولاد در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت و با حریفان قدرتمندی بازی کرد.

لفته حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد فولاد در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظر من فولاد شرایط خوبی را در این تورنمنت داشت و نمایش فوتبالی قابل قبولی را از این تیم برابر حریفان پرمهره و متمولش شاهد بودیم و شاید اگر کمی خوش شانس بود و اسیر اتفاقات بد نمی شد می توانست یکی از تیم های صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت ها باشد.

بازیکن اسبق فولاد تاکید کرد: تیم نکونام قبل از ورود به مرحله گروهی بازی مهم و سختی را برابر العین برگزار کرد و با نمایش خوبی توانست برد پر گلی را به دست بیاورد. در ادامه مسیر هم این تیم از نظر فوتبالی شرایط خوبی داشت و نکونام و همکارانش در کادر فنی با شناخت خوبی که از حریفان داشتند در همه بازی های موفق و پرفروغ نشان دادند اما دست کادر فنی واقعا بسته بود. این تیم در حالی به آسیا رفت که با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی اش نتوانست در تقویت تیم از نفرات مورد نیازش استفاده کند، ضمن اینکه کرونایی شدن چند مهره فولاد نیز کار کادر فنی را سخت تر کرد. با این وجود تیم با مدیریت آقای آذری و مدیریت فنی نکونام و همکارانش با قدرت به کار خود ادامه داد. شاید اگر دست کادر فنی بسته نبود فولاد می توانست از گروهش  صعود کند.

حمیدی در ادامه گفت: نباید فراموش کنیم که فولاد در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا بود و حریفان بزرگ و پرمهره ای داشت و با این وجود همه اعضای تیم دست به دست هم داده بودند تا بهترین نتایج برای این تیم رقم بخورد. ضمن اینکه کمبود مهره در شرایطی که بازی ها به صورت فشرده و هر 3 روز یک بار برگزار می شد، باعث شده بود قدرت و توان تیم تحلیل برود. با این وجود من اعتقاد دارم فولاد نمایش فوتبالی خوبی را در این مسابقات از خود نشان داد و این تیم و کادر فنی و مدیریتی اش شایسته تحسین است.

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: کار برای فولاد تمام نشده و با توجه به توان بازیکنان و کادر فنی این تیم من اعتقاد دارم در ادامه فصل در لیگ برتر می تواند نتایج درخشان فصل گذشته اش را تکرار کرده و این بار بدون حضور در پلی آف و به صورت مستقیم در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده و نتایج بهتری را در مقایسه با این فصل کسب کند. پیشکسوتان باید از این تیم و کادر فنی و مدیریتی اش حمایت کنند تا دوباره اتفاقات خوبی را باشیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز