امروز صورت گرفت؛

نظر سرمربیان تیم‌های ملی درباره خانه کشتی شهید صدرزاده

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۰۷:۵۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۲۷۳۶
نظر سرمربیان تیم‌های ملی درباره خانه کشتی شهید صدرزاده
پس از افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده به عنوان بزرگترین کمپ تمرینی کشتی در جهان، سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد این خانه کشتی را بی نظیر و در شأن کشتی ایران دانستند.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد این خانه کشتی گفت: اول اینکه خوشحالم این خانه کشتی به نام شهید مصطفی صدرزاده نامگذاری شده است چراکه همه شهدا برای من عزیز هستند.

او ادامه داد: به این سالن تخصصی که در رابطه با کشتی آماده بهره برداری شده است افتخار می کنم، چراکه چنین کمپ تمرینی در دنیا بی نظیر است و ما می توانیم تا 90 روزی که به المپیک توکیو مانده با آمدن در این خانه کشتی، فضای نویی داشته باشیم و کشتی گیران نیز تمرینات بهتری را برگزار کنند.

بنا تصریح کرد: باید تعداد سالن های ورزشی را زیاد کنیم که هم مردم به ورزش جذب شوند و هم ورزش قهرمانی ما دارای انگیزه شود و پیشرفت کند.

او ادامه داد: به نظر من این کار هدر دادن سرمایه بلکه اینجا برای یک عمر بزرگی کشتی هزینه شده و امیدوارم که این کار بسیار پسندیده برای سایر رشته های ورزشی انجام شود چراکه هرچه از این دست کارها انجام شود لطف و محبتی است که به سلامت جامعه می شود.

غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز وجود چنین کمپ تمرینی را برای کشتی یک نیاز ضروری و مبرم دانست و گفت: پیش از این در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تمرین می کردیم که یک محل بسیار خوب برای تمرینات کشتی گیران بود و در حال حاضر نیز قرار است تمرینات در خانه کشتی شهید صدرزاده بعنوان بزرگترین کمپ تمرینی کشتی در دنیا برگزار شود.

او ادامه داد: به نظر من خانه های کشتی شهید صدرزاده و هادی در دنیا بی نظیر و در شأن کشتی ما هستند و جا دارد به مجموعه فدراسیون کشتی درباره آماده سازی این دو خانه کشتی تبریک بگویم.

محمدی تصریح کرد: قطعا در اختیار داشتن چنین امکاناتی می تواند به روند رو به جلو در کشتی کمک کند و در امر نتیجه گیری هرچه بیشتر این رشته در مسابقات آینده و رسیدن آن به جایگاه اصلی خود در دنیا بسیار کمک کننده باشد. 

او گفت: امیدارم در سراسر کشور این چنین کمپ هایی برقرار شود چراکه اکثر کشورهایی که حرفی برای گفتن در ورزش دارند و در المپیک ها جز 6 کشور اول قرار می گیرند، همگی دارای کمپ هایی در بهترین نقاط کشورشان هستند و داشتن امکانات پیشرفته و بروز یکی از نکات لازم و ضروری برای پیشرفت ورزش در کشور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز