محسن گروسی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

صعود استقلال کار بزرگی بود/ وعده فرهاد درباره قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۳۰۸۸
صعود استقلال کار بزرگی بود/ وعده فرهاد درباره قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست
پیشکسوت استقلال گفت: وعده فرهاد مجیدی درباره قهرمانی استقلال در آسیا دور از دسترس نیست.

محسن گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا درباره صعود استقلال اظهار داشت: استقلال لیگ قهرمانان آسیا را پرقدرت و طوفانی آغاز کرد اما بعد از شکست مقابل الدحیل فرهاد مجیدی تیمش را با فوتبالی منطقی و هوشمندانه به زمین می فرستاد. استقلال در بازی های اخیر زمانی که به گل نیاز داشت حمله می کرد و روی دروازه حریف موقعیت ایجاد می کرد زمانی هم که لازم بود بازی را کنترل کند همین کار را انجام می داد و بر اساس نیازش در زمین بازی می کرد. در بازی های ابتدایی استقلال در کار هجومی فوق العاده بود اما بعد از گل زدن آشفته به نظر می رسید ولی مجیدی توانست این مشکل را به خوبی برطرف کند تا استقلال از گل های زده اش مراقبت کند. در نهایت هم استقلال به آنچه می خواست رسید و از گروه مرگ به سلامت عبور کرد.

او ادامه داد: امتیازات تیم ها در گروه استقلال خیلی به هم نزدیک بود و این 4 تیم اگر در گروه های دیگر تقسیم می شدند حتما همه آنها صعود می کردند. استقلال نسبت به رقبای قدرتمندی مثل الاهلی و الدحیل باهوش تر بود و اینکه توانست به عنوان تیم صدرنشین از گروهش صعود کند نشان از قدرت تیم مجیدی دارد. استقلال در دو بازی مقابل الدحیل که امتیاز از دست داد قربانی اشتباهات داوری شد اما خوشبختانه مجیدی اجازه نداد تیمش تحت تاثیر حاشیه ها قرار بگیرد و توانست استقلال را با نظم و تدبیر خاصی به میدان بفرستد. شاید هر تیم دیگری بود بعد از شکست مقابل الدحیل از هم پاشیده می شد اما استقلال با قدرت و مراقبت بیشتری به بازی ها ادامه داد.

گروسی تصریح کرد: همان زمان که گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد معلوم بود که آبی ها در گروه مرگ قرار گرفتند اما اینطور نبود که استقلال امیدی برای صعود از این گروه نداشته باشد. استقلال تیم پرافتخاری در آسیا است و همه رقبا از این تیم هراس دارند. ضمن اینکه آمدن مجیدی هم استقلال را قدرتمندتر کرد. به نظر می رسد فرهاد همزمان روی شرایط بدنی و روحی و روانی بازیکنان کار کرد چون عملکردی که از بازیکنان استقلال در دیدارهای اخیر دیده ایم قابل مقایسه با قبل نبود و بازیکنان استقلال واقعا از نظر روحی و روانی و بدنی متحول شده بودند.

مهاجم اسبق استقلال درباره عملکرد مهاجمان این تیم در آسیا گفت: دیاباته، قایدی و مطهری از بهترین مهاجمان فوتبال ایران هستند آنها هم مانند بقیه بازیکنان استقلال در دوره فکری شرایط خوبی نداشتند اما با حضور مجیدی و تغییر شرایط تیم و چیدمان ترکیب، مهاجمان استقلال هم مثل بقیه بازیکنان درخشیدند. کاملا مشخص است که استقلال در نیم فصل اول مشکلات زیادی داشت اما مجیدی تا حدودی توانسته مشکلات را برطرف و آرامش را به استقلال بیاورد. استقلال برای موفقیت در لیگ برتر آسیا فقط به شرایط روحی و انگیزه بالا نیاز ندارد بلکه باید از بروز برخی مشکلات که همواره در زمان موفقیت استقلال پیش آمده است جلوگیری کرد. در سال های اخیر دیده ایم که استقلال هر وقت شرایط خوبی داشته به مشکلات عجیبی برخورده و مجیدی باید همین طور که تا الان جلوی این مشکلات را گرفته از این به بعد هم شرایط را مدیریت کند، ضمن اینکه مدیران باشگاه هم باید همه چیز را برای موفقیت استقلال فراهم کنند.

گروسی درباره وعده مجیدی مبنی بر قهرمانی استقلال در آسیا بیان کرد: وعده فرهاد در مورد قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست، البته شک نداریم که استقلال باید برای موفقیت در آسیا تقویت شود و برای نفرات اصلی خود جایگزین های شایسته ای داشته باشد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز