برنامه آماده سازی تیم فوتسال برای جام جهانی به فدراسیون ارائه شد؛

ناظم الشریعه: رئیس فدراسیون تاکید زیادی بر لزوم حفظ شخصیت فوتسال دارد

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۷۳۵۴۴
ناظم الشریعه: رئیس فدراسیون تاکید زیادی بر لزوم حفظ شخصیت فوتسال دارد
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و برنامه های آماده سازی این تیم پیش از شروع جام جهانی فوتسال لیتوانی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش برنا، مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال رو به پاپان است و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری اردوها و بازیهای دوستانه تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی فوتسال انجام شده است.

محمد ناظم الشریعه گفت: بعد از برگزاری جلسه با عزیزی خادم و با توجه به دستورات رییس فدراسیون مبنی بر توجه ویژه به تیم ملی فوتسال به کادر فنی این تیم اطمینان داد که همه اقدامات در نظر گرفته شده از سوی کمیته فوتسال شامل امکانات لجستیکی، اردویی، شرکت در تورنمنت و بازی‌های دوستانه برای حضور قدرتمند ملی‌پوشان فوتسال در جام جهانی، طبق زمانبندی اجرا خواهد شد. همچنین این قول را به ما دادند که تیم ملی فوتسال را مورد حمایت همه جانبه قرار خواهند داد و رئیس فدراسیون دیدگاه خوبی نسبت به فوتسال دارد.

او در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال، سال شلوغ و پرکاری برای تیم ملی فوتسال است و این تیم در سه تورنمنت بین المللی بزرگ (جام جهانی فوتسال، مقدماتی جام ملتهای آسیا و مرحله نهایی جام ملتهای آسیا) شرکت خواهد کرد. برهمین اساس برنامه جامع و کاملی برای آماده سازی تیم ملی تا پیش از شروع رقابت های جام جهانی را به فدراسیون و کمیته فوتسال ارائه شد. منتظر هستیم بازیهای لیگ برتر فوتسال به پایان برسد و اردوهایمان را با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کنیم. با کمیته فوتسال جلساتی را برگزار و برنامه هایمان را به صورت مدون و تقویمی به ریاست فدراسیون ارائه خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بازیهای لیگ برتر فوتسال گفت: بازیهای این فصل به صورت پرفشار و تحت شرایط کرونا به مدت 5 الی 6 ماه برگزار شد که مهمترین دستاورد لیگ کشف استعدادهای جوان برای تیم ملی فوتسال است. کادر فنی مسابقات لیگ برتر را ارزیابی می کند و عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارند تا به خصوص بازیکنان جوان را که در مسابقات لیگ شرایط بهتری داشتند، به اردو دعوت کند و در کنار باتجربه‌ها به تمرین بپردازند. اگر بازیکنان در مرحله نهایی لیگ برتر با سلامتی بیرون بیایند می توانیم آنها را دو تا سه ماه پیش از شروع جام جهانی در اختیار داشته باشیم.

ناظم الشریعه در پایان درخصوص تورنمنت های بین المللی که تیم ملی فوتسال پیش از بازیهای جام جهانی شرکت می کند، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال در حال بررسی و رایزنی هست که تیم ملی فوتسال پیش از آغاز بازیهای جام جهانی با قدرت و آماده سازی خوب راهی لیتوانی شود. برهمین اساس هفته آینده جلسه ای را با رئیس فدراسیون برگزار خواهیم و در این باره صحبت خواهیم کرد. سعی داریم تا قبل از جام جهانی در دو تورنمنت تایلند و ژاپن شرکت کنیم و برنامه هایمان را اجرا کنیم. ضمن اینکه عزیزی خادم تاکید زیادی بر لزوم حفظ شخصیت فوتسال و تلاش برای حمایت همه جانبه از این تیم در زمان باقیمانده تا شروع مسابقات جام جهانی دارد.

نظر شما