حمید صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مدیریت باشگاه از ما قهرمانی در آسیا را نخواسته است/ از نظر مالی توان رقابت با تیم‌های عربی را نداریم

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۶:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۳۶۹۰
مدیریت باشگاه از ما قهرمانی در آسیا را نخواسته است/ از نظر مالی توان رقابت با تیم‌های عربی را نداریم
سرمربی تیم هندبال مس گفت: مدیریت باشگاه از ما قهرمانی نخواسته اما تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا نمایش خوبی را داشته باشیم.

کنفدراسیون هندبال آسیا گروه‌بندی جام باشگاه های مردان آسیا را مشخص کرد. بیست و سومین دوره از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا قرار است از 22 تا 31 خرداد به میزبانی جده عربستان انجام شود.  در این مسابقات 11 تیم حضور دارند که در دو گروه با هم رقابت خواهند کرد.

گروه‌بندی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا:

گروه A: العربی قطر، شاملی کازرون ایران، السالمیه کویت، تیم Mudher عربستان، النجمه بحرین

گروه B: تیم الوحده عربستان، تیم اوزبک ازبکستان، تیم القطن یمن، مس کرمان ایران، الدحیل قطر و الکویت کویت

حمید صادقی، سرمربی تیم مس کرمان درمورد آخرین وضعیت تیمش برای حضور در این دوره از مسابقات به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: تمرینات تیم را از 7 اردیبهشت آغاز کردیم. از آنجایی که مدتی است بازی های لیگ به پایان رسیده تلاش کردیم بیشتر در این چند روز ابتدایی بازیکنان را از لحاظ بدنی به آمادگی برسانیم. خوشبختانه روند خوبی را در این مدت کوتاه طی کردیم. فرصت خیلی زیادی نداریم اما به زودی تمرینات توپی را هم آغاز خواهیم کرد تا با آمادگی جسمانی کاملی در مسابقات آسیایی شرکت کنیم.

او با اشاره به هدفگذاری باشگاه برای رقابت‌های آسیایی توضیح داد: نخستین بار است که این سطح از مسابقات را تجربه می کنیم اما براساس گروه بندی صورت گرفته مشخص است که کار آسانی در پیش نخواهیم داشت. تیم های عربی بسیار هزینه می‌کنند و ما نمی‌توانیم این هزینه‌ها را داشته باشیم. مدیریت باشگاه از ما قهرمانی نخواسته اما تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا نمایش خوبی را داشته باشیم.

صادقی با اشاره به میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی هندبال آسیا گفت: خوشبختانه هندبال ایران در چند ماه اخیر خبرهای خوبی را به جامعه تزریق کرد. گرفتن میزبانی آن هم میزبانی مسابقاتی که قرار است انتخابی رقابت های جهانی هم باشد کار کوچکی نیست. البته این فقط آغاز یک مسیر است و حالا باید تمرکزمان را بگذاریم تا از این میزبانی به بهترین شکل استفاده کنیم. زیرساخت های لازم را داریم و امیدوارم در بحث فنی و تیم هم برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد تا بتوانیم جزو چهار تیم نخست قرار بگیریم و سهمیه حضور در مسابقات جهانی را به دست بیاوریم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز