فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تقابل سرخابی‌ها با سپاهان و ذوب آهن تماشایی می‌شود/ انتظارات از تراکتور بیشتر شده است

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۳۷۰۵
تقابل سرخابی‌ها با سپاهان و ذوب آهن تماشایی می‌شود/ انتظارات از تراکتور بیشتر شده است
بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال ذوب آهن و سپاهان اصفهان گفت: تقابل سرخابی‌های پایتخت با دو تیم سپاهان و ذوب آهن تماشایی خواهد شد.

فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی‌های حساس سرخابی‌ها در شروع دوباره لیگ برتر اظهار داشت: لیگ امسال و سال گذشته با چالش های زیادی از جمله چالش های کرونایی روبرو بود. موضوعی که لیگ برتر را از نظر کمی و کیفی تحت تاثیر قرار داده و حالا شروع دوباره این بازی ها پس از وقفه ای که به خاطر لیگ قهرمانان رخ داد می تواند اتفاقات ویژه ای را برای شروع لیگ رقم بزند.

او در ادامه تاکید کرد: ضمن اینکه به مسئولان، کادر فنی، بازیکنان و... تمام نماینده های ایران در لیگ قهرمانان تبریک و دست مریزاد می گویم باید به این نکته اشاره داشته باشم که برگزاری بازی های فشرده برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آنها را در شرایط خاضی قرار داده است. این در حالی است که تیم هایی مثل ذوب آهن و سپاهان هم با توجه به وقفه لیگ برتر از شرایط بازی های رسمی به دور بوده اند و این موضوع می تواند برای آنها نیز پیامدهایی داشته باشد.

بازیکن سابق ذوب آهن درخصوص رویارویی تیم سابقش برابر استقلال گفت: این دیدار همیشه جذاب و تماشایی بوده است. ذوب آهن که در آخرین بازی رسمی اش در لیگ به پیروزی رسیده به طور حتم با روحیه ویژه ای در این دیدار حضور پیدا خواهد کرد، ضمن اینکه وقفه پیش آمده برای ذوبی ها فرصت خوبی بود تا با شرایط مربی و کادر فنی جدیدش هماهنگ تر شود. در آن سوی میدان صعود استقلال در لیگ قهرمانان این تیم را در شرایط روحی و روانی خوبی قرار داده است. با این تفاسیر فوتبال رو به جلوی استقلال در برابر انگیزه های ذوب آهن می تواند دیدار جذابی را رقم بزند و هواداران دو تیم از تماشای این بازی لذت ببرند.

طالبی که سابقه بازی در سپاهان را نیز در کارنامه دارد درمورد تقابل پیش روی پرسپولیس برابر تیم سپاهان تاکید کرد: سپاهان که شروع چندان خوبی در لیگ برتر نداشت با حضور محرم نویدکیا و مدیریت جدیدش روند رو به رشدی را طی کرده و حالا به شرایط خوبی رسیده است. این تیم در هفته های اول فصل یک مقدار در کارهای دفاعی مشکل داشت اما رفته رفته ساختار دفاعی اش را بازسازی کرد و حالا توانسته است در خط حمله و دفاع به شرایط ایده آل برسد که با توجه به این موضوع باید گفت عملکرد محرم نویدکیا در این تیم جای تقدیر دارد و به اعتقاد من این تیم پس از چند سال افت و خیز حالا به یک هارمونی خوبی دست پیدا کرده است. در آن سوی میدان پرسپولیسی روبروی سپاهان قرار می گیرد که همه دیدند در آسیا هر وقت اراده کرد، توانست شرایط خوب خود را به حریفانش دیکته کند، تیمی که از قابلیت های فنی بالایی برخوردار است. با این تفاسیر من اعتقاد دارم بهترین تیم های ایران در این دیدار روبروی هم قرار خواهند گرفت که اگر بار احساسات و هیجانات این بازی که در سال های اخیر همواره بر این دیدار حکمفرما بوده، وجود نداشته باشد و تیم ها دست به احتیاط نزنند، بدون شک در  این تقابل شاهد زیباترین بازی فصل لیگ برتر بین پرسپولیس و سپاهان خواهیم بود.

طالبی درخصوص شرایط تراکتور در آسیا و صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: تراکتور در این چند ساله همواره یک روند کاری سینوسی را در پیش داشته و به اعتقاد من این تیم پس از قهرمانی در جام حذفی به نوعی  به حال خود رها شد و روندش در فصل جدید پرفراز و نشیب بود. حالا که در آسیا این تیم موفق به صعود شده است، انتظارات از تراکتور بالا رفته و در حال حاضر مسئولان و کادر فنی این تیم مسئولیت سنگین تری را برعهده دارند و امیدوارم بار دیگر این تیم به حال خود رها نشود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز