محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ژاپن را نباید دست‌کم بگیریم/ امیدوارم در استفاده از آلکنو زرنگ باشیم

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۷۳۷۳۰
ژاپن را نباید دست‌کم بگیریم/ امیدوارم در استفاده از آلکنو زرنگ باشیم
مربی والیبال گفت: تیم ملی ژاپن را نباید دست‌کم بگیریم،

محمد ترکاشوند، مربی والیبال درباره آخرین شرایط تیم ملی برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با وجود مشکلاتی که کرونا به وجود آورده و پروتکل‌ها مدام در حال تغییر است اما خوشبختانه خبرهای خوبی را از اردوی تیم ملی شاهد هستیم. البته نبود یکسری بازیکن ها نیز وصعیت را دشوارتر کرده است. البته لژیونرها کم کم اضافه می‌شوند تا به امید خدا تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم.

او افزود: اولین بازی‌مان در لیگ ملت‌ها با ژاپن است. ژاپن در همه این سال‌ها بسیار رشد کرده هر چند رقیب خیلی جدی برای والیبال ایران نیست اما نباید خیلی هم ژاپن را دست کم بگیریم. برای این مسابقات بازی تدارکاتی نداشتیم اما یک بازی با تیم آسیایی در ابتدای مسابقات می‌تواند تیم را برای انجام بازی‌های سخت تر آماده کند.

ترکاشوند درمورد نتیجه احتمالی والیبال ایران در المپیک توکیو گفت: آلکنو به صورت موقت در کنار تیم ملی است و حتی فرصت کمی هم برای هدایت ملی پوشان دارد اما مربی بزرگ و با رزومه ای است و بازیکنان خوبی زیر دستش او رشد کردند، بنابراین باید حضور او را به فال نیک بگیریم و البته ما باید زرنگ باشیم و از حضور این مربی استفاده لازم را ببریم.

کارشناس والیبال با اشاره به حضور عطایی در کنار تیم بزرگسالان بیان کرد: حضور مربی ایرانی در تیم ملی بزرگسالان اتفاق بسیار خوب و مثبتی است، البته باید خیلی قبل تر از اینها رخ می داد. اکثر کشورها برای این کار دو یا چند مربی تربیت می کنند ولی خوشبختانه ما در ایران چند مربی خوب داریم که می توانند به والیبال کشورمان کمک کنند. عطایی هم مربی خوبی است، به نظرم دیگر به جای نقد بهتر است به مربیان داخلی هم فرصت بدهیم تا توانایی خود را به نمایش بگذارند. عطایی در بخش جوانان ثابت کرده که قابل اعتماد است و امیدوارم در این بخش هم این روند تداوم یابد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز