دبیر فدراسیون وزنه برداری:

تیم وزنه‌برداری در رقابت‌های آسیایی شکست نخورده است!

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۷۳۸۴۷
تیم وزنه‌برداری در رقابت‌های آسیایی شکست نخورده است!
بیرانوند در رادیو گفت‌وگو عنوان کرد: به کاربردن عنوان «شکست» برای نتیجه ای که تیم ملی وزنه برداری در رقابت های آسیا به دست آورده است منصفانه نیست چرا که ورزشکاران توانستند 7مدال طلا، 4 نقره و 4 برنز را به دست آورند.

به گزارش برنا، محسن بیرانوند در ارتباط تلفنی با برنامه «ورزش بدون ویرایش» درباره ناکامی تیم ملی وزنه برداری در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه گفت: پشتیبانی از اردوهای تیم ملی که در حیطه مدیریت فدراسیون است به بهترین شکل انجام شده است؛ کمااین که ورزشکاران تیم ملی هم به کیفیت اردوهای برگزار شده از سوی فدراسیون اذعان دارند.

وی افزود: با وجود شرایط اپیدمی و نفوذ آلودگی به تیم ملی برخی از رشته های ورزشی، ورزشکاران وزنه بردار همچنان در سلامت هستند و اردوها در اهواز و تهران بدون مشکل پیش رفته است، از نظر تغذیه ای و بهره مندی از مکمل ها هم در شرایط خوبی به سر برده اند و رکوردهای قابل توجهی هم در دوره اردویی داشتند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری با یادآوری این که تمام امکانات رفاهی برای اعضای تیم ملی فراهم شده است، گفت: فدراسیون، پشتیبانی لازم را به عمل آورده است اما این که چرا نتایج این مسابقات رضایت بخش نبوده است باید آسیب شناسی صورت پذیرد.

به گفته بیرانوند، ایران با به دست آوردن 7مدال در 10 وزن رقابت های آسیا، رتبه دوم از نظر مدالی را به دست آورده است که کمتر به آن پرداخته می شود و موضوع چهارم شدن از نظر امتیاز برجسته شده است.

وی به معرفی چهره های جدید در این دوره از رقابت ها اشاره کرد و گفت: حضور «مصطفی جوادی» با 21 سال سن در این مسابقات اهمیت بسیار زیادی دارد. او یک تک مدال برای تیم ملی کسب کرد و اگر وزنه آخر را هم بالای سر می برد مقام دوم را به دست می آورد. همچنین درخشش جوان دیگری مانند حسین سلطانی حاصل مدیریت فدراسیون است.

این مقام مسئول در فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد : ما بر اساس بودجه، جامعه آماری، آمایش سرزمین و شرایط حاکم بر ورزش وزنه برداری یک برنامه ریزی درست داشته باشیم. اگر ادعا کنیم در بهترین شرایط قرار داریم شکست ما آغاز خواهد شد.

بیرانوند در واکنش به گفته یکی از مخاطبان رادیو گفت‌وگو مبنی بر این که دلیل اصلی ضعف تیم ملی وزنه برداری، انتقاد پذیر نبودن اعضای فدراسیون به خصوص آقای علی مرادی (رئیس فدراسیون) است، بیان کرد: اگر در کنار یک نقد منصفانه، یک راه حل هم وجود داشته باشد کمک کننده و تاثیرگذار خواهد بود.

وی درباره تاثیر شیوع ویروس بر برنامه های تیم ملی وزنه برداری و مسابقات المپیک گفت: علیرغم وجود اپیدمی، مسابقات لیگ به منظور ایجاد درآمد برای ورزشکاران و زنده نگه داشتن این ورزش در باشگاه ها، با رایزنی با وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی برگزار شد.

بیرانوند در خاتمه تاکید کرد: به کاربردن عنوان «شکست» برای نتیجه ای که تیم ملی وزنه برداری در رقابت هاب آسیا به دست آورده است منصفانه نیست چرا که ورزشکاران توانستند 7مدال طلا، 4 نقره و 4 برنز را به دست آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز