با نظر اسکوچیچ؛

گلر یک تیم ملی در مقدماتی جام جهانی مشخص شد!

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۴۷۳۲
گلر یک تیم ملی در مقدماتی جام جهانی مشخص شد!
برای رقابت های مقدماتی تیم ملی در جام جهانی 6 دروازه بان شانس حضور در اردو را دارند که به نظر می رسد دروازه بان لژیونر ایران از شانس بیشتری برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی برخوردار باشد.

به گزارش برنا؛ علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، امیر عابدزاده و حامد لک 6 دروازه‌بانی هستند که اسکوچیچ باید از میان آنها 4 نفر را برای سفر به منامه انتخاب کند اما مسلماً شانس اول بازی کردن در تیم ملی کسی نیست به جز علیرضا بیرانوند که در آنتورپ بلژیک بازی می کند. اسکوچیچ معتقد است در رقابت های حساس تیم ملی مقابل امثال عراق و بحرین جای هیچ ریسکی وجود ندارد و باید با تجربه ترین دروازه‌بان بازی کند.

او حتی در بازی دوستانه مقابل سوریه که در تعطیلات نوروز برگزار شد هم بیرانوند راهی میدان کرد. از طرفی شنیده می شود امثال حامد لک شانس کمی دارند. لک فصل گذشته در آسیا خیلی خوب کار کرده بود اما امسال کمی دچار افت شد.

در هر حال باید تا اواخر اردیبهشت و اعلام لیست تیم ملی صبر کنیم و ببینیم اسکوچیچ چه کسانی را به اردو دعوت می کند اما مسلماً دروازه بان اصلی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی بیرانوند است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز