امروز صورت گرفت؛

دیدار روسای فدراسیون‌های ووشو و ورزش دانش‌آموزی

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۶:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۴۷۳۴
دیدار روسای فدراسیون‌های ووشو و ورزش دانش‌آموزی
روسای دو فدراسیون ووشو و ورزش دانش‌آموزی بر حضور فعال ووشو در مدارس تاکید کردند.

به گزارش برنا، حسین بابویه رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با حضور در محل فدراسیون ووشو با امیر صدیقی دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار پیرامون توسعه پایدار ورزش دانش‌آموزی و همچنین حضور فعال ووشو در مدارس گفت‎وگو و تادبل نظر صورت گرفت.

بابویه در این دیدار بابت تلاش فدراسیون ووشو جهت راه‌اندازی مجدد و احیای انجمن ووشو و توجه به این حوزه از صدیقى تقدیر کرده و ابراز امیدواری کرد که فعالیت‌های گسترده‌ای در این بخش صورت بگیرد.

در ادامه این نشست، روسای دو فدراسیون درخصوص همکاری‌های دوجانبه قول‌های مساعدی به یکدیگر دادند و پیرامون برگزاری مسابقات سراسری ووشو در بخش آموزشگاه ها و مدارس صحبت کردند. توسعه همکاری‌های گسترده و گسترش فعالیت ووشو در ورزش دانش‌آموزی از دیگر مباحث اصلی مطرح شده در این جلسه بود.

انجام هماهنگی‌های لازم برای انتخاب ووشوکاران اعزامی به بازى هاى جهانى دانش آموزى( ژیمنازیا)، از دیگر موارد مطرح شده در جلسه روسای دو فدراسیون ووشو و ورزش دانش‌آموزی بود. در این دیدار حسین اوجاقى نایب رئیس، مجید ملکى مدیر تیم هاى ملى فدراسیون ووشو و رامین موحدنیا رئیس انجمن ووشو دانش آموزى نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز