امیر صدیقی:

جامعه ورزش ایران حمایت از مردم مظلوم فلسطین را در عمل نشان داده است

۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۸:۲۹:۱۹
کد خبر: ۱۱۷۵۰۹۶
جامعه ورزش ایران حمایت از مردم مظلوم فلسطین را در عمل نشان داده است
رییس فدراسیون ووشو گفت: جامعه ورزش همچون دیگر آحاد مردم ایران وظیفه خود می‌داند از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کند و این موضوع توسط ورزشکاران ایران بارها و بارها با قرار نگرفتن مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی نشان داده و عملی شده است.

به گزارش برنا، امیر صدیقی، رییس فدراسیون ووشو درخصوص فرارسیدن روز قدس و نقش جامعه ورزش در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: بعد از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران و شکل گرفتن روز قدس به فرمان امام خمینی (ره) مردم ایران و بالطبع جامعه ورزش ندای مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین را سردادند.

او افزود: با توجه به اینکه مردم مظلوم فلسطین تحت شدیدترین فشارها هستند یادآوری این موضوع می‌تواند هر روز بیشتر از روز قبل جهانیان را بیدار کند و مظلومیت این مردم رنجدیده به گوش همه برسد.

صدیقی گفت: جامعه ورزش همچون دیگر آحاد مردم ایران وظیفه خود می‌داند از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کند و این موضوع توسط ورزشکاران ایران بارها و بارها با قرار نگرفتن مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی نشان داده و عملی شده است.

رییس فدراسیون ووشو خاطرنشان کرد: امساب به دلیل شرایط کرونایی محدودیت‌های برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس وجود دارد ولی این موضوع نباید باعث شود که ما بی تفاوت باشیم و باید از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها همچنان ارزش‌های روز قدس را زنده نگه داریم.

او اظهار داشت: شرایط فلسطین شرایط خاصی است و برخی کشورها نیز با سکوت‌شان این وضعیت را بدتر نیز می‌کنند. وظیفه همه آزادی خواهان جهان این است که همراه با مردم فلسطین باشند و ارزش‌های این روز را پاس بدارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز