هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

آزمون ساده کمالوند برابر بحران زده‌ها/ بالا و پایین جدول به هم رسیدند

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۵۲۲۰
آزمون ساده کمالوند برابر بحران زده‌ها/ بالا و پایین جدول به هم رسیدند
دیدارهای این هفته از رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیست و دوم در حالی آغاز می‌شود که در روز اول برگزاری‌های بازی‌های این هفته شاهد انجام سه مسابقه در شهرهای مختلف ایران هستیم.

به گزارش برنا؛ در دیدارهای اول هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تقابل های جذابی را پیش رو داریم که می تواند شروعی خوب و پر اتفاق را برای دور جدید بازی های لیگ برتر در پی داشته باشد.

3 بازی ابتدایی هفته بیست دوم به شرح زیر است:

مس رفسنجان - نساجی مازندران

بالا و پایین جدول به هم رسیدند!

دیدارهای این هفته از لیگ برتر با تقابل دیدنی مس و نساجی آغاز می شود. شاگردان محمد ربیعی در این بازی در دیداری خانگی از ساکت الهامی و تیمش پذیرایی می کنند. مس رفسنجان در شرایطی پذیرای نساجی است که در بازی هفته قبل خود در لیگ برتر، در دیداری خارج از خانه به مصاف نفت مسجد سلیمان رفته بود اما از آن دیدار امتیازی را دشت نکرد و با شکست یک بر صفر به رفسنجان بازگشت. حالا و در آستانه بازی خانگی مس، یاران ربیعی در تلاش هستند با کسب نتیجه ای خوب در خانه شکست اخیر خود را به دست فراموشی بسپارند. مس در حال حاضر با کسب 28 امتیاز از 21 بازی اش در رده ششم جدول قرار دارد که جایگاه نسبتا خوبی برای رفسنجانی ها محسوب می شود. در آن سوی میدان شاگردان ساکت الهامی در بازی قبلی خود در لیگ برتر با وجود نمایش فوتبالی قابل قبول در خانه، نتوانستند از سد سپاهان مدعی عبور کنند و با شکست یک بر صفر بدون امتیاز هفته بیست و یکم را به پایان رساندند. نساجی با 16 امتیاز از 21 بازی در حالی در رده پانزدهم جدول قرار دارد که یکی از فانوس به دستان این فصل لیگ برتر محسوب می شود.

صنعت نفت آبادان - آلومینیوم اراک 

نبردی تماشایی در آبادان

شاگردان سیروس پورموسوی امیدوار هستند در دیداری که از امتیاز میزبانی برخوردار هستند، دست پر بوده و با کسب نتیجه ای خوب این بازی خانگی شان برابر آلومینیوم اراک را به پایان برسانند. نفت آبادان که با 25 امتیاز از 20 بازی خود عنوان دهم را در جدول رده بندی به دست آورده در شرایطی برای بازی برابر شاگردان منصوریان آماده می شود که در بازی اخیرش با یک گل در سیرجان مغلوب گل گهر شده است. در شرایطی که بحران کرونا تیم آلومینیوم را در شرایطی خاص قرار داده بود شاگردان علیرضا منصوریان پس از تساوی خانگی یک- یک برابر پیکان در تلاش هستند نفت را در آبادان شکست دهند تا شرایط خوب خود در پله پنجم جدول رده بندی را که با کسب 29 امتیاز برای اراکی ها رقم خورده است را تثبیت کنند.

ماشین‌سازی‌تبریز - سایپا تهران

آزمون ساده کمالوند برابر بحران زده‌ها؟!

آخرین دیدار امشب از هفته بیست دوم لیگ برتر در تبریز و بین ماشین سازی و سایپا برگزار می شود. در حالی که ماشین سازان طی روزهای گذشته خبرهای ضد و نقیضی را درخصوص عدم فعالیت شان در اعلام کرده اند، باید در دیداری خانگی به مصاف سایپا بروند.

رکورددار تغییرات سرمربی در این فصل از لیگ برتر در شرایطی برای بازی برابر سایپا آماده می شود که این تیم با توجه به حضور تراکتور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دیدارش برابر همشهری اش در دربی به زمان دیگری موکول شده است. ماشین سازان با کسب تنها 10 امتیاز از 20 بازی خود در لیگ بیستم، اولین تیمی هستند که خطر سقوط به دسته پایین تر را بدجوری احساس می کنند و شاید تنها یک معجزه سهمیه شان را در لیگ برتر برای فصل بعد حفظ کند. این در حالی است که حریف این هفته ماشین سازان تبریزی، سایپایی است که با جذب پر سروصدای سرمربی جدیدش، می خواهد با فراز کمالوند به بدشانسی ها و بدبیاری هایش در دوران ابراهیم صادقی پایان داده و حاشیه امنیت خوبی را در جدول برای خود ایجاد کند.

سایپا در حال حاضر با 18 امتیاز از 20 بازی قبلی خود در رده چهاردهم جدول رده بندی ایستاده است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز