مهدی آزاد منجیری در گفت‌‌وگو با خبرگزاری برنا:

گرفتن میزبانی برای هیچ تیمی قهرمانی به ارمغان نمی‌آورد/ جنگیدن با تیم‌های عربی سخت است

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۷۵۶۰۳
گرفتن میزبانی برای هیچ تیمی قهرمانی به ارمغان نمی‌آورد/ جنگیدن با تیم‌های عربی سخت است
سرمربی تیم هندبال شاملی کازرون ایران گفت: گرفتن میزبانی برای هیچ تیمی قهرمانی به ارمغان نمی‌آورد و جنگیدن با تیم‌های عربی سخت است.

به گزارش برنا؛ کنفدراسیون هندبال آسیا گروه‌بندی جام باشگاه های مردان آسیا را مشخص کرد. بیست و سومین دوره از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا قرار است از 22 تا 31 خرداد به میزبانی جده عربستان انجام شود. در این مسابقات 11 تیم حضور دارند که در دو گروه با هم رقابت خواهند کرد.

گروه‌بندی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا:

گروه A: العربی قطر، شاملی کازرون ایران، السالمیه کویت، تیم Mudher عربستان، النجمه بحرین

گروه B: تیم الوحده عربستان، تیم اوزبک ازبکستان، تیم القطن یمن، مس کرمان ایران، الدحیل قطر و الکویت کویت

مهدی آزاد منجیری، سرمربی تیم شاملی کازرون ایران درباره آخرین شرایط تیم برای حضور در این دوره از مسابقات به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما اردوهای آماده سازی تیم را از 14 فرودین ماه استارت زدیم. اردوها اکثرا 12 روزه برگزار می شوند. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته احتمالا 2 اردو هم در تهران خواهیم داشت تا به امید خدا با تمام توان عازم مسابقات شویم.

او با اشاره به هدفگذاری باشگاه برای رقابت‌های آسیایی عنوان کرد: تکلیف گروه بندی مسابقات مشخص است. آنچه که پر واضح است این است که ما کار آسانی نداریم. جنگیدن با تیم های عربی در هندبال سخت است چرا که هزینه های خوبی برای تیمشان می کنند اما ما هم برای بهترین نتیجه می رویم و قطعا حریف دست و پا بسته ای نخواهیم بود. در تدارکیم که چند بازیکن را هم به تیم اضافه کنیم که بتوانند به ما کمک کنند.

آزاد منجیری با اشاره به میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی بزرگسالان مردان آسیا گفت: گرفتن میزبانی برای هیچ تیمی قهرمانی به ارمغان نمی‌آورد و باید تدارکات لازم را هم ببینیم. در گام اول ما باید تکلیف کادر فنی تیم را مشخص کنیم تا بازیکنان را بشناسد و سپس برنامه ریزی کنیم که باید چطور لژیونرها را برای تمرین دور هم جمع کنیم. پس از آن قطعا می توانیم به امتیازی که از میزبانی می توانیم داشته باشیم فکر و برای تحقق هدف خود تلاش کنیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز