جلال اکبری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سرنوشت قهرمانی لیگ برتر به بازی اصفهان گره خورده است/ پرسپولیس شخصیت فوق العاده‌ای دارد

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۰۵:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۵۶۵۶
سرنوشت قهرمانی لیگ برتر به بازی اصفهان گره خورده است/ پرسپولیس شخصیت فوق العاده‌ای دارد
مدافع اسبق پرسپولیس بر این باور است که علاوه بر فاکتورهای فنی و فوتبالی، پرسپولیس این روزها از نظر مدیریتی و حمایت هواداران شرایط فوق العاده دارد و همه این عوامل دست به دست هم داده تا این تیم در بهترین شرایط برای کسب قهرمانی در تورنمنت‌های مختلف تلاش کند.

جلال اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به سطح کیفی بالای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نمایندگان ایران در این فصل عملکرد و نمایش خوبی داشتند و در این بین پرسپولیس سرحال ترین تیم ایرانی بود و موفق شد نتایج فوق العاده ای را در آسیا کسب کرده و با اقتدار به  مرحله بعد صعود کند.

مدافع اسبق پرسپولیس تاکید کرد: این تیم شخصیت قهرمانی و موفقیت را دارد و به اعتقاد من امسال هم می تواند با شرایطی خوب به فینال صعود کرده و این بار عنوان قهرمانی در آسیا را به هوادارانش هدیه دهد. پرسپولیس این روزها فوتبال زیبا و لذت بخشی را به نمایش می گذارد. فاصله فنی و فوتبالی نفرات نیمکت تا ترکیب اصلی تیم زیاد نیست و حتی تغییر پست بازیکنان و حضورشان در پست های غیرتخصصی هم جواب داده و کادر فنی با نفرات خوب و تدابیرش توانسته روند کاری این تیم را با کمترین اشتباه ممکن شکل بدهد.

اکبری در ادامه افزود: علاوه بر فاکتورهای فنی و فوتبالی، پرسپولیس این روزها از نظر مدیریتی و حمایت هواداران شرایط فوق العاده دارد و همه این عوامل دست به دست هم داده تا این تیم در بهترین شرایط برای کسب قهرمانی در تورنمنت های مختلف تلاش کند.

او ضمن تمجید از عملکرد ساختار دفاعی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: دفاع تیمی این تیم خیلی خوب است و اگر در پست دفاع میانی نیمکت پرسپولیس تقویت شود، این ساختار می تواند تا پایان فصل با بهترین شرایط نقش مهمی در موفقیت های این تیم داشته باشد. در حال حاضر حضور سیدجلال و کنعانی در دفاع میانی شرایط خوبی را برای ترکیب اصلی این تیم رقم زده اما بدون شک باید دست کادر فنی در این پست روی نیمکت باز باشد تا در صورت لزوم بتواند بهترین انتخاب ها را داشته باشد. ضمن اینکه باید بگویم وحید امیری در آسیا در پست غیرتخصصی اش فوق العاده بود و اجازه نداد خلا غیبت سعید آقایی احساس شود و عملکرد او در این زمینه قابل تقدیر است.

اکبری درخصوص بازی پرسپولیس در اصفهان برابر سپاهان به خبرنگار برنا گفت: به نظرم این دیدار یکی از مهمترین و حساس ترین بازی های این فصل لیگ برتر است و به نوعی سرنوشت قهرمانی به این بازی گره خورده است. سپاهان در حال حاضر شرایط خوبی دارد و نتایج قابل قبولی را کسب کرده و می تواند حریف سختی برای پرسپولیس باشد. در آن سوی میدان پرسپولیس هم با شرایط و روحیه خوبی برای این دیدار آماده می شود تا بدین ترتیب بتوان این دیدار را یکی از مهیج ترین بازی های فصل نامید.

او درمورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار تصریح کرد: پیش بینی که کار سختی است اما با توجه به میل به هجومی که در تیم نویدکیا دیده می شود و ساختار و شخصیت خوب پرسپولیس، با وجود حساسیت ها و کری خوانی های جذاب پیش بینی می کنم بازی پرگلی را شاهد باشیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز