هادی رضایی:

مسابقات لیگ برتر باعث افزایش پویایی و آمادگی ورزشکاران شد/ از عملکرد ملی‌پوشان رضایت دارم

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۷۵۸۴۳
مسابقات لیگ برتر باعث افزایش پویایی و آمادگی ورزشکاران شد/ از عملکرد ملی‌پوشان رضایت دارم
رضایی گفت: برگزاری مسابقات لیگ برتر به افزایش آمادگی جسمانی ملی پوشان کمک زیادی کرد.

به گزارش برنا، هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ضمن اشاره به برخوردار بودن ملی پوشان از آمادگی جسمانی و رضایتش از عملکردشان در اردوها اظهار داشت: پیش از آغاز سال جدید اردوهای تیم ملی برگزار شد و همچنین رقابت های لیگ برتر و حضور باشگاه ها کمک زیادی به افزایش آمادگی بازیکنان کرد و ما در این اردو زمان بیشتری را روی تمرینات هماهنگی و تاکتیک تیمی گذاشتیم.

او حضور باشگاه ها در رقابت های لیگ را موثر دانست و ادامه داد: فعالیت باشگاه ها در لیگ باعث شکوفایی ورزش والیبال نشسته می شود و علاوه بر حفظ آمادگی ورزشکاران، راهی برای شناسایی استعدادها و پشتوانه سازی تیم ملی است.

رضایی ضمن اشاره به برگزاری دیدارهای تدارکاتی توسط حریفان تیم ملی عنوان کرد: به همین منظور ما هم با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون به دنبال برنامه ریزی برگزاری دیدار تدارکاتی برای تیم ملی با تیم های دیگر کشورها هستیم تا با آمادگی کامل در مسابقات پارالمپیک توکیو حاضر شویم.

او بیان کرد: در فاصله بین اردوها نیز با ملی پوشان در ارتباط هستیم و به آنها برنامه بدنسازی و تمرینات توپی داده می شود تا آمادگی نسبی خود را تا آغاز اردوی بعد حفظ کنند.

سرمربی تیم ملی در پایان از حمایت هیئت های استانی و باشگاه های ورزشی که در سال گذشته با حضور در مسابقات لیگ باعث پویایی و آمادگی ورزشکاران والیبال نشسته شدند تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز