سپاهان اصفهان- پرسپولیس تهران

بفرمایید ال‌کلاسیکو!

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۶۱۰۶
بفرمایید ال‌کلاسیکو!
شب ویژه در هفته بیست و دوم لیگ برتر بالاخره فرا رسید و دو تیم مدعی و بالانشین در جدول رده بندی در اصفهان رقابت تماشایی را برگزار خواهند کرد.

به گزارش برنا؛ در جدال حساس و ویژه این هفته از لیگ برتر فوتبال، سپاهان در دیداری خانگی پذیرای پرسپولیس است تا یکی از جذاب ترین دیدارهای موسوم به ال کلاسیکو برگزار شود و جنگ تماشایی را برای کسب امتیازات حساس این بازی را در نقش جهان شاهد باشیم.

پرسپولیس خسته از ماراتن سنگینی که در هند و رقابت های لیگ قهرمانان داشت در حالی خود را برای این دیدار مهم آماده کرده که شاگردان یحیی که نمایش خوبی را در مسیر صعود به مرحله یک هشتم داشتند حالا دوباره در کورس تماشایی قهرمانی در لیگ برتر به اصلی ترین رقیب خود برای بالا بردن جام در پایان این فصل رسیده اند.

با وجود خستگی ناشی از بازی های سنگین و فشرده در لیگ قهرمانان، صعود مقتدرانه پرسپولیس در آسیا شرایط روحی و روانی خوبی را برای شاگردان یحیی رقم زده و آنها در تلاش هستند خستگی ساق های خود را با روحیه بالا و انگیزه فراوانی که در حال حاضر از آن سود می برند، پوشش داده و از جنگ 6 امتیازی برابر شاگردان نویدکیا با موفقیت بیرون آمده و سوغاتی شیرینی را با خود به ارمغان بیاورند.

در آن سوی میدان سپاهانی ها هم به اهمیت موفقیت در این دیدار به خوبی واقف هستند و می دانند ارزش پیروزی در این دیدار فراتر از 3 امتیاز خواهد بود! سپاهانی ها در حالی میزبان پرسپولیس محسوب می شوند که می دانند پرسپولیس حریف ساده ای برای آنها نخواهد بود. پیروزی سپاهان در این دیدار می تواند روند صدرنشینی تیم را تداوم می بخشد، این در شرایطی است که برد احتمالی شاگردان گل محمدی در این بازی می تواند بسیار کلیدی باشد. این در حالی است که تساوی احتمالی در این دیدار بیشتر از پرسپولیس و سپاهان می تواند دیگر بالانشینان جدول رده بندی را خوشحال کند! 

با توجه به شرایط این تیم ها از نظر نفری، پیش بینی ترکیب اصلی 2 تیم برای این دیدار تا حدود زیادی سخت است. در حالی که محمد نژادمهدی به خاطر اخراج در بازی سپاهان برابر نساجی مازندران، شانس حضور در ترکیب سپاهان برای بازی روبروی پرسپولیس را از دست داد، انتشار خبر کرونای شایان مصلح و مصدومیت محمدرضا خلعتبری باعث شد غایبان سپاهان در این دیدار افزایش پیدا کنند.

در آن سوی میدان، پرسپولیس بازیکن محرومی ندارد و برخی اخبار رسیده از اردوی این تیم از این حکایت دارد که مصدومان تیم گل محمدی مشکلی برای همراهی سرخ پوشان در ترکیب پرسپولیس در اصفهان ندارند تا این اخبار به نوعی خیال یحیی را بابت شرایط نفری تیمش در این بازی راحت کند. دیدار امشب پرسپولیس برابر سپاهان اصفهان در شرایطی برگزار می شود که این بازی هفتاد و پنجمین رقابت دو تیم در تاریخ تقابل های شان در تورنمنت های مختلف محسوب می شود.

در 74 بازی قبلی، پرسپولیس 25 برد را به دست آورده و سپاهانی ها 18 بار فاتح ال‌کلاسیکوی ایرانی بودند و 31 رویارویی این دو تیم با تساوی به پایان رسیده است. با این تفاسیر باید دید در دیدار شماره 75 این تیم ها چه نتیجه ای رقم خواهد خورد، بازی که با توجه به حساسیت جدولی اش رقابتی 6 امتیازی برای این دو تیم محسوب می شود.

در حالی که حساسیت و کری خوانی همیشگی این بازی در ادوار مختلف بر این دیدار هم سایه افکنده، تقابل های جذابی مثل رویارویی حامد لک با پیام نیازمند در درون دروازه این تیم ها، تقابل مهاجمان گلزن سپاهان برابر بهترین خط دفاع لیگ و.... از جمله مواردی است که این بازی را دیدنی تر از قبل خواهد کرد.

دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس ساعت 20:25 دقیقه امشب به میزبانی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز