علیرضا استکی:

امیدوارم با کسب نتایج مطلوب پاسخ حمایت‌های مسئولان ورزش را بدهیم

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۷۶۱۹۷
امیدوارم با کسب نتایج مطلوب پاسخ حمایت‌های مسئولان ورزش را بدهیم
سرمربی تیم ملی بوکس ابراز امیدواری کرد شاگردانش بتوانند با درخشش در رقابت‌های پیش رو زحمات مسئولان ورزش کشور را جبران کرده و باعث برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.

به گزارش برنا، علیرضا استکی در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون بوکس در خصوص اردوی تیم ملی بوکس در ازبکستان اظهار داشت: اردوی سطح بالا و خوبی را در این کشور سپری می‌کنیم و ای کاش این اردو ۱۰ روز دیگر ادامه داشت. تن به تن شدن بوکسورهای ایرانی با بهترین‌های دنیا باعث می‌شود بچه‌ها به خودباوری برسند.

وی افزود: این اردوها حاصل حمایت‌های بی‌دریغ وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است که همواره چتر حمایتی خود را روی سر فدراسیون بوکس باز کرده و باید از آنها قدردانی کنم.

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: وظیفه ما این است که در تیم ملی بوکس با نهایت وجود خود تلاش کنیم تا بتوانیم گوشه‌ای از زحمات مسئولان ورزش و رئیس فدراسیون بوکس را جبران کنیم.

استکی با بیان اینکه به عنوان یکی ایرانی قطعا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنم، تصریح کرد: حضور در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه تک تک مردم است و از همه مردم ایران می‌خواهم در تعیین سرنوشت خود سهیم بوده و پای صندوق‌های رای حاضر شوند. ما باید در راستای نظام جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

وی ادامه داد: برای هر شخصی که مورد تائید نظام بوده و با انتخاب مردم روی کار بیاید آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. برای ما مهمترین نکته برافراسته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها است و به عنوان سرباز کوچک این کشور برای موفقیت کشورم هرچه در توان دارم به کار می‌بندم.

استکی در پایان خاطرنشان کرد: بحث ورزش از سیاست جداست و ما تنها باید به وظیفه خود تحت عنوان یک ایرانی عمل کنیم و پیرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم. امیدوارم شیر بچه‌های بوکس ایران با درخشش در رقابت‌های پیش رو علاوه بر جبران زحمات مسئولان ورزش کشور، باعث خرسندی مردم و برافراشته شدن پرچم سه رنگ کشور عزیزمان شوند.

نظر شما