چالش بزرگ این روزهای استقلال؛

ستاره‌هایت را نگه‌دار!

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۷۶۶۸۸
ستاره‌هایت را نگه‌دار!
قرارداد 10 ستاره استقلال به پایان رسیده و تمدید قرارداد آنها چالش بزرگ‌ این روزهای استقلالی‌ها است.

به گزارش برنا؛ صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ‌‌ قهرمانان آسیا باعث شده لزوم تقویت این تیم برای‌ فصل آینده بیشتر از همیشه احساس شود.

استقلال در شهریور ماه امسال باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف الهلال عربستان برود. الهلالی که اگرچه نمایش درخشانی در مرحله گروهی نداشت اما حالا به دنبال تقویت تیمش برای دیدار با استقلال و ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

تقابل استقلال با‌ الهلالی که این روزها هزینه ای گزاف برای خرید ستاره های خارجی می کند باعث شده هواداران استقلال بیشتر از هر زمان دیگری خواستار تمدید قرارداد ستاره ها و تقویت استقلال باشند.

نکته عجیب درباره قرارداد بازیکنان استقلال این است که قرارداد آنها سال گذشته یک ساله تمدید شد و حالا دوباره همان دردسر سال گذشته پیش روی استقلالی ها قرار دارد.

طرفداران استقلال نگران هستند که با پایان مسابقات داخلی و لیگ بیستم، ستاره ها راهی تیم های دیگر بشوند و دیدارهای حذفی آسیا در استقلال نباشند. این مساله سال قبل درباره علی کریمی و روزبه چشمی رخ دادو حالا استقلالی ها نگرانند بازه شاهد جدایی ستاره های تیم شان باشند. البته مدیران باشگاه وعده دادند که اجازه نمی دهند مانند گذشته بازیکنان سر از تیم های دیگر بیاورند با این حال اما نگرانی هایی در این باره وجود دارد.

طرفداران استقلال در شرایطی از همین حالا پیگیر تمدید قرارداد با ستاره های تیمشان هستند که قرارداد 10 بازیکن در پایان فصل تمام می شود و مشخص نیست چه آینده در انتظار آنها است.

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، هروویه میلیچ، آرش رضاوند، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته 10 بازیکنی هستند که قراردادهایشان در پایان فصل تمام می شود و باشگاه باید از حالا برای حفظ آنها اقدام کند.

در این بین داریوش شجاعیان قرارداد مشروط با استقلال دارد و البته بعید است که با توجه به مصدومیت های پی در پی او باشگاه تمایلی به حفظ او داشته باشد.

نکته مهم درباره بازیکنانی‌ که قراردادشان با استقلال تمام شده به جز حسین حسینی و داریوش شجاعیان بقیه نفرات از بازیکنان فیکس استقلال هستند و لازم است همه آنها حفظ شوند. باشگاه استقلال از فرهاد مجیدی خواسته زودتر لیست بازیکنانی که برای فصل آینده می‌خواهد را بدهد تا روند مذاکرات زودتر آغاز شود، اما سرمربی استقلال اعتقاد دارد که اعلام لیست باعث بهم خوردن تمرکز بازیکنان خواهد شد و صلاح نمی‌بیند در این زمان لیستی بدهد.

مجیدی اعتقاد دارد که لیگ امسال به دلیل شرایط کرونا و وقفه‌هایی که دارد طولانی است و هنوز فرصت باقی مانده است. به نظر می رسد مجیدی تصمیم دارد بعد از پایان مسابقات لیگ لیست تمدیدی ها را به باشگاه دهد اما قطعا او از بین این 10 نفر خواستار تمدید قرارداد همه است چون تقریبا همه آنها از زمانی که مجیدی به استقلال برگشته عملکرد خوبی داشته اند و باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه استقلال می تواند همه ستاره های خود را حفظ کند یا نه. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز