هت‌تریک لژیونرهای ایرانی در لیگ رومانی؛

قهرمانی زودهنگام دینامو بخارست با موسوی و حیدری‌راد

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۷۶۹۵۶
قهرمانی زودهنگام دینامو بخارست با موسوی و حیدری‌راد
تیم هندبال دینامو بخارست رومانی سعید حیدری‌راد و سید علیرضا موسوی دو ملی پوش هندبال ایران را در اختیار دارد.
به گزارش برنا، تیم هندبال دینامو بخارست رومانی که سعید حیدری راد و سید علیرضا موسوی دو ملی پوش هندبال ایران را در اختیار دارد، در هفته بیست و ششم مسابقات زیمبریلور لیگ رومانی به مصاف تیم بایاماری رفت که دینامو موفق شد با حساب 31  بر 25 حریف خود را شکست دهد و قهرمانی خود را قطعی کند.
 
در این دیدار سید علیرضا موسوی در خط دفاعی روز خوبی را پشت سرگذاشت و از ارکان اصلی پیروزی تیمش در این مسابقه بود و سعید حیدری راد به علت مصدومیت جزئی از ناحیه کشاله درون دروازه تیمش قرار نگرفت.
 
تیم هندبال دینامو بخارست در شرایطی تیم بایاماری را از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد که تا پایان فصل، دو هفته دیگر باقی مانده است.
 
دینامو در حال حاضر با یک بازی کمتر 73 امتیازی است و تا پایان لیگ 16 تیمی رومانی دو مسابقه دیگر را پیش رو دارد که با توجه به 5 امتیازی که با تیم دوم جدول یعنی توردا فاصله دارد، قهرمانی اش قطعی است و دو بازی پایانی تشریفاتی خواهد بود.
 
دیناموبخارست با این قهرمانی سومین قهرمانی پیاپی جشن می گیرد و پس از آن خود را برای مسابقات جام حذفی رومانی که خرداد ماه برگزار می شود، آماده می کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز